موضوعات داغ

بی ام و سری 4 در مالزی با گارانتی دو ساله و قیمت کمتر فروخته خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و سری 4 مدل 2021 با اخباری شگفت انگیز به مالزی می‌آید. اگرچه این خودرو با جلوپنجره مشبک عظیم الجثه به خودی خود جای بحث دارد اما این خبر به ظاهر بی ام و سری 4 مربوط نیست.

در گزارشی که توسط سایت Paultan.org منتشر شده، مشخص شده است که نمایندگی این خودروساز آلمانی در مالزی مدت زمان ضمانت استاندارد اتومبیل های خود را کاهش داده است. این موضوع تنها نسخه های 4er جدید را شامل نمی‌شود بلکه کل مجموعه خودروهای این شرکت را در بر می‌گیرد. اتومبیل های جدید بی ام و که در این قسمت از جهان فروخته می‌شوند به جای پنج سال ضمانت استاندارد و همچنین تعمیر و نگهداری رایگان که از سال 2015 ارائه می‌شد، تنها با دو سال گارانتی ارائه می‌شوند.

یک خبر خوب برای خریداران بی ام و در مالزی وجود دارد که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. به نقل از سایت Paultan.org، کاهش میزان ضمانت خودروها با کاهش قیمت خودرو همراه است - از 12190 رینگیت (3،020 دلار) به 44،560 رینگیت (11،039 دلار) برای هر مدل. ضمانت پنج ساله نیز تنها به عنوان یک گزینه خواهد بود و بسته به میزان آن، خودرو با قیمت های مختلف به فروش می‌رسد. این بدان معناست که خریدارانی که فکر می‌کنند به این پوشش پنج ساله نیاز ندارند، می‌توانند بی ام و خود را با قیمت پایین تری بخرند اما به هر حال باید در نظر داشت که پوشش دو ساله کافی نخواهد بود. نمایندگی بی ام و در مالزی به مالکان این امکان را می‌دهد تا در دو سال اول، ضمانت خود را به پوشش پنج ساله ارتقا دهند که در این صورت افراد وقت کافی برای فکر کردن و تصمیم گیری دارند.

شایان ذکر است که بالاترین مدت زمان ضمانت خودروهای جدید در ایالات متحده از چهار تا پنج سال و حتی تا شش سال برای مدل های 2018 و 2019 فولکس واگن متغیر است. خرید بی ام و نیز، با ضمانت استاندارد چهار ساله یعنی مسافتی حدود 50،000 مایل ارائه می‌شود. علاوه بر این می‌توانند قبل از انقضا مدت زمان ضمانت اولیه، اتومبیل خود را به ضمانت نامه طولانی تر ارتقا دهند.

شما فکر می‌کنید این اقدام بی ام و در مالزی بی هدف بوده یا صرفاً تکنیکی است برای افزایش مشتری؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد