موضوعات داغ

تجمع تعداد قابل توجهی از مالباختگان شرکت آذویکو مقابل وزارت صنعت

عکس مطلب اول

با تحریم دوباره صنعت خودروسازی از سوی ایالات متحده آمریکا، شرکت های خودروسازی یکی پس از دیگری بازار ایران و شرکای داخلی خود را ترک کردند و شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذیکو) نیز از جمله خودروسازانی بود که تحت تاثیر تحریم های بین المللی صنعت خودروسازی فعالیت آن با چالش های زیادی مواجه شد.

چالش های شرکت آذیکو فارغ از عدم توانایی تولید خودرو، حواله داران این شرکت هستند که در طول دو سه سال اخیر سرمایه آنان نزد آذیکو بوده و باوجود وعده های مختلف برای تحویل خودرو، هنوز موفق به دریافت هیچ خودرویی از سوی این شرکت نشده اند.

حال دیروز گروهی از حواله داران خودروی ام جی ۳۶۰ شرکت صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) با تجمع مقابل وزارت صمت، به دریافت نکردن خودروهای خود پس از 3 سال اعتراض کردند و حواله ‌داران می ‌گویند به پشتوانه مجوز وزارت‌ صمت، حواله این خودرو را دریافت کرده اند اما اکنون این وزارت‌ خانه مسئولیتی نمی ‌پذیرد و خودرویی هم به آنان تحویل نشده است.

هنوز حدود 3000 حواله دار آذویکو تعیین تکلیف نشده اند و با وجود معرفی دو خودرو از شرکت های مختلف همچون لوکسژن، اما متاسفانه تعداد قابل توجهی از این حواله دارها به خودروهای خود نرسیده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/2
متاسفانه این شرکت و رامک خودرو حقوق مردم را پایمال کردند و هیچ نهاد ناظری پاسخگو نیست، نه قوه قضائیه، نه صمت. پس از 3 سال دوندگی در پرونده رامک هنوز خودرویی تحویل نگرفتیم.