موضوعات داغ

فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو

عکس مطلب اول

در پی استقبال مشتریان و هموطنان عزیز، فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو آغاز شد.

طرح فروش ویژه محصولات و کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو به آدرس https://shop.persiakhodro.ir/ ، آغاز گردیده است. این محصولات از جدیدترین و خاص ترین کالکشن های ب ام و و مینی تامین شده و به صورت محدود ارائه می شود.

اکسسوری و لایف استایل های ب ام و مینی شامل کاپشن مردانه و زنانه ، سویشرت، ژاکت مردانه، تیشرت، کلاه، کیف، ساک، ماگ، دمپایی، چتر و موارد دیگر می باشد. لازم به ذکر است که این محصولات از کالکشن های خاص ب ام و و مینی تامین شده و به صورت محدود عرضه می شود. برای آسودگی خیال مشتریان از اصل بودن، همراه این محصولات ضمانت نامه اصالت کالا توسط پرشیا خودرو ارائه می شود و خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت ب ام و، بارکد موجود بر روی محصولات را وارد کرده و از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنند.

علاقمندان می توانند برای خرید غیر حضوری به وبسایت فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو به آدرس https://shop.persiakhodro.ir/ ، مراجعه نموده و یا برای خرید حضوری و بازدید از محصولات، به شوروم مرکزی پرشیا خودرو، مرکز خرید سانا واقع در بلوار اندرزگو، نمایندگی ها و عاملیت های فروش پرشیا خودرو که مشخصات آن ها در " لیست نمایندگی ها و عاملیت های مجاز پرشیا خودرو " قابل مشاهده است. مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد