موضوعات داغ

آیا این هاچ بک کراس جدید سایپا است؟ + عکس

عکس مطلب اول

شرکت آفریقایی Mureza بعد از رونمایی کوییک به عنوان یک خودروی جدید، گزارشی را در یک برنامه تلویزیونی منتشر کرد که در خلال آن عکسی از یک کراس جمع‌و‌جور اما با لوگو سایپا نشان داده شد (عرضه سایپا کوییک با نام مورزا در آفریقا)! حتی روی این تصاویر، به صورت فارسی نوشته‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سایپا قصد تولید یک هاچ‌بک کراس با چهره‌ای بسیار مدرن را دارد.

عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید، متاسفانه با کیفیت بالا نیست و از روی فیلم برداشته شده اما مشخص است که با یک هاچ بک کراس با طراحی بسیار مدرن سر و کار خواهیم داشت.

نوشته های فارسی روی این طرح، بسیار کلی است و متاسفانه هنوز مشخص نیست سایپا قصد دارد برای این خودروی جدید، چه پیشرانه ای را در نظر بگیرد. همچنین فعلاً سایپا صحبتی از این طرح نکرده و شاید در مرحله خودروی مفهومی باشد و هیچ گاه به تولید نرسد، اما هر آنچه باشد، اگر خودرویی از خط تولید سایپا با چنین طرحی روانه بازار شود، می تواند معادلات زیادی را تغییر دهد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/7
طراحیش عالیه و بازبون طراحی جدید سایپا همخونی داره سایپا واقعا داره خیلی بهتر از ایرانخودرو عمل میکنه علیرغم همه بدشانسی هایی که اورده
1399/11/7
با این کوییک اس و جی و آر و اینا بعیده بزودی این ماشینا رو ببینیم احتمالا پلتفرم sp0 باشه
1399/11/8
خب میتونه درست باشه و چیزی که قطعی هست اینه که رو پلتفرم sp100 خواهد بود و احتمالا از پیشرانه سه سیلندری که سایپا سال۹۶ رونمایی کرده استفاده میکنه که حدود۱۴۵تا۱۶۰ اسب بخار قدرت داره این موتور.این اتفاق دور از ذهن نیست چون سایپا از قبل گفته بود خودرو های جدیدی رو روی پلتفرمsp100رونمایی خواهد کرد.
1399/11/8
چه عجب سایپا بالاخره یه تکونی به خودش داد شاید پلتفرم این ماشین همون SP ZERO باشه
1399/11/9
میگه سایپا هنوز معلوم نیست چه پیشرانه ای برای آن در نظر گرفته! سایپا بغیر از موتور تیبا ساخته ی مگاموتور دیگه هیچ پیشرانه نداره و نخواهد داشت
1399/11/18
پلتفرم تندر و ساندرو ۶ستش