موضوعات داغ

ام‌ جی Marvel R، قهرمان چینی سایک موتور رونمایی شد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

غرفه ام جی در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو، برای اولین بار ام جی مارول R را به معرض نمایش عموم گذاشت و حال این خودرو برای سفارش‌گذاری آماده است. ام جی مارول R یک شاسی بلند ترکیبی سایز بزرگ است که به طور کامل از قوای محرکه الکتریکی استفاده می‌کند. با این وجود ام جی مارول R تنها یک شاسی بلند الکتریکی نیست، بلکه این خودرو مدرن از فناوری ارتباطی 5G و سیستم رانندگی خودکار سایک موتور نیز بهره‌مند است.

ام جی مارول R از جدیدترین زبان طراحی سایک موتور موسوم به روشنایی جهانی استفاده می‌کند که شباهت فوق‌العاده زیادی به تولیدات اخیر هیوندای دارد. لوگو R شکل نیز در قسمت میانی جلوپنجره جاخوش کرده و نشان دهنده سری جدیدی از محصولات ام جی و سایک موتور است.

نمای جانبی ام جی مارول R نسبتا ساده است و تنها در قسمت رکاب از حجم‌های فانتزی و زه‌های برآمده استفاده شده است. برای نمای عقبی ام جی مارول R نیز از چراغ‌های نوارشکل استفاده شده که این روزها در خودروهای آسیایی به وفور مشاهده می‌شود و سایک موتور نیز از همین الگوی طراحی پیروی کرده است.

ام جی مارول R

فضای کابین ام جی مارول R ظاهری آینده‌نگرانه و مدرن دارد. یک نمایشگر بزرگ 19.4 اینچی در قسمت میانی کابین جا خوش کرده که امور مربوط به ارتباطات خودرو و سایر تنظیمات از طریق آن صورت می‌گیرد. ام جی مارول R به تجهیزاتی از جمله پارک اتوماتیک، هدایت خودرو در ترافیک و کاهش اتوماتیک سرعت خودرو در سراشیبی‌ها مجهز خواهد بود.

سایک موتور جزئیات زیادی را در خصوص مشخصات فنی ام جی مارول R اعلام نکرده است و ما نمی‌دانیم چه پیشرانه‌ای برای این خودرو انتخاب شده است. با این وجود ام جی مارول R مطابق چرخه NEDC بردی برابر 500 کیلومتر خواهد داشت و شتاب صفر تا صد آن نیز 4.8 ثانیه خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/12
فرقون مونتاژ کنهای ما هم فقژ به فکر دوشیدن ملت بدبخت خودرو ندیده!
به نظر میرسه هیچ فرد و شرکتی به اندازه شرکتهای اسما خودروساز از تحریمها منتفع نشد. لعنت به اونها و حامیان مافیاییشان.