موضوعات داغ

تولید شورولت کوروت C8 بار دیگر به دلیل مشکلات زنجیره تامین متوقف شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد که تاخیرهای ناشی از همه گیری کووید 19 در سال گذشته کافی نبوده و تولید شورولت کوروت C8 این بار با مشکلی دیگر مواجه شده است. این مشکل به مسائل مربوط به زنجیره تامین و عرضه ربط دارد و شرکت را مجبور به توقف در تولیدات خود کرده است.

این گزارش در سایت کوروت فوروم پدیدار شده است. جایی که یک مشتری با ارسال ایمیلی، به آن ها اطلاع داد که تحویل خودرویی که از طریق موزه ملی کوروت سفارش داده اند، به تأخیر افتاده است.

طبق این پست:

BGAP (کارخانه مونتاژ بولینگ گرین) به تازگی از توقف تولید خودرو برای هفته 2/1 به دلیل مشکلات زنجیره تامین خبر داده است. به دلیل تأخیرهای اخیر و این توقف، پیش بینی تاریخ جدید تکمیل خودروی شما 12/2 است. اگر این خودرو طبق برنامه ی ارائه شده، حداقل تا 2 هفته بعد از این تاریخ به دست شما نرسد، نیاز به برنامه ریزی مجدد خواهیم داشت.

برنامه تحویل خودرو موزه R8C یک برنامه 1000 دلاری است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا وسیله نقلیه مورد نظر خود را در موزه ملی کوروت که اتفاقاً در کنار کارخانه مونتاژ بولینگ گرین کوروت قرار دارد، تحویل بگیرند. در آن جا یک راهنما برای گشت در موزه، نمایش و معرفی وسایل نقلیه، یک پلاک داخلی شخصی و سایر موارد ارائه می‌شود.

در همین حین شورولت تأیید کرده است که این تاخیر روی تمام تولیدات بولینگ گرین تأثیر گذاشته و یک هفته طول خواهد کشید.

شورولت بیان کرده است که کارخانه مونتاژ بولینگ گرین در هفته اول فوریه تولیدات خود را از سر نمی‌گیرد. تیم های زنجیره تامین، تولید و مهندسی ما در حال همکاری نزدیک با پایگاه تامین شرکت برای کاهش هرگونه تأثیر بیشتر بر تولیدات هستند، و ما انتظار داریم که کارخانه از روز دوشنبه، 8 فوریه کار خود را از سر بگیرد.

پس از باز گشایی مجدد این کارخانه در ماه مه سال 2020، که بعد از دو ماه وقفه به دلیل همه گیری ویروس کووید19 رخ داده بود اکنون شاهد سومین توقف به وجود آمده در تولیدات این کارخانه هستیم که علت آن مشکلات مربوط به تأمین و عرضه محصولات می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد