موضوعات داغ

سرقت تمام چرخ‌های پورشه پانامرا در سوئد، دزدی رایج در تمام دنیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اینکه خودروی خود را در جایی پارک کنید و وقتی می‌خواهید دوباره سوارش شوید ببینید آسیبی به آن رسیده خیلی غم‌انگیز است - و این همان اتفاقی است که برای این پورشه پانامرا در استکهلم سوئد افتاده که سارقان چرخ‌های آن را دزدیده‌اند.

در تصویر اول، این سدان گران‌قیمت روی روتورهای ترمز خود قرار گرفته است. هر کس این چرخ‌ها را دزديده حتما خیلی عجله داشته چون مهره‌های چرخ را جا گذاشته است. جالب اینجاست که گویا این پانامرا در یک پارکینگ خصوصی پارک شده است، چون یک حصار سیم خاردار در تصویر دیده می‌شود. با توجه به اینکه پیدا کردن خودروهای گران‌قیمت که پشت سیم خاردار پارک نشده‌اند و اهداف ساده‌تری برای سرقت هستند، در استکهلم کار سختی نیست، احتمالا این سارق به شدت به آن چرخ‌ها نیاز داشته که برای رسیدن به آن‌ها این همه سختی را متحمل شده است.

به نظر می‌رسد سری دوم تصاویر در زمان دیگری گرفته شده‌اند، چون خودروهای متفاوتی در پس‌زمینه دیده می‌شوند. همچنین پانامرا دیگر روی روتورهای ترمز خود قرار ندارد، بلکه دو تخته چوبی زیر آن قرار گرفته که احتمالا صاحبش آن‌ها را زیر خودرو قرار داده است.

به هر حال فرد یا افرادی که این چرخ‌ها را دزدیده‌اند حتما تا حالا آن‌ها را فروخته‌اند، پس پیدا کردن آن‌ها کار راحتی نخواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد