موضوعات داغ

مفهومی جدید از تجارت را با سیتروئن C5 ایرکراس جدید در آلمان تجربه کنید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سیتروئن به تازگی دو نسخه از C5 ایرکراس را در آلمان رونمایی کرده است که Business Feel (حس تجارت) و Business Shine (درخشش تجارت) نام دارند.

سیتروئن C5 ایرکراس در نسخه Business Feel با تیپ Life Pack به فروش می‌رسد که قیمت آن با احتساب مالیات 28،240 یورو معادل 34،299 دلار خواهد بود. این رقم حدود هفتصد یورو نسبت به قیمت رقیب اصلی این خودرو یعنی تیپ پایه فولکس واگن تیگوان ارزان‌تر است و علاوه برآن سیتروئن C5‌ ایرکراس نسبت به تیگوان ابعاد و اندازه بزرگتری دارد، بنابراین مشتریان آلمانی اکنون می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، خودرویی بزرگتر خریداری کنند.

از جمله تجهیزات استاندارد سیتروئن C5 ایرکراس می‌توان به مواردی همچون رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی موسوم به Swirl، روکش صندلی Silica Grey، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، مسیریاب ماهواره‌ای، رادیو دیجیتال، دوربین عقب، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار و سنسورهای پارک جلو و عقب اشاره کرد. گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن شیشه جلو و سیستم ConnectedCam سیتروئن نیز به عنوان گزینه‌های اضافه در دسترس هستند.

نسخه Business Feel سیتروئن C5 ایرکراس به یک پیشرانه پیورتک با حداکثر قدرت 129 اسب‌بخار مجهز است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 5.2 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

سیتروئن C5 ایرکراس

نسخه Business Shine سیتروئن C5 ایرکراس اندکی گران‌تر است و قیمتی معادل 33900 یورو یا 41174 دلار دارد. این خودرو نیز حدود هزار یورو یا 1215 دلار از رقیب نزدیکش یعنی آئودی Q3 ارزان‌تر است. چراغ‌های جلو LED، چراغ راهنماهای LED، شیشه‌های جلو ضخیم‌تر، صندلی‌های جلو با طرح‌های قابل انتخاب، کروز کنترل هوشمند، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم ورود و استارت بدون کلید از جمله تجهیزات بیشتری هستند که در نسخه Business Shine سیتروئن C5 ایرکراس می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

نسخه Business Shine سیتروئن C5 ایرکراس آپشن‌های قابل سفارش نیز دارد که شامل مواردی همچون روکش چرمی خاکستری یا بژ برای صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌های جلو، لاستیک‌های چهارفصل، گریپ کنترل به همراه کنترل ایستایی در سربالایی، در صندوق برقی و سقف پانوراما می‌شوند.

برای نسخه Business Shine سیتروئن C5 ایرکراس دو نوع پیشرانه قابل انتخاب است. پیشرانه اول موتور بنزینی پیورتک 129 اسب‌بخاری است که در نسخه دیگر این خودرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. پیشرانه دوم یک موتور دیزلی است که از تکنولوژی BlueHDi استفاده می‌کند و قدرت آن نیز 129 اسب‌بخار است، با این تفاوت که مصرف سوخت ترکیبی آن کمتر بوده و حدود 4.1 لیتر در صد کیلومتر برآورد می‌شود. هر دو موتور نیز به همراه جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد