موضوعات داغ

ایران‌ خودرو یک همایش سراسری با حضور نمایندگان مجازش برگزار کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

همایش سراسری نمایندگان مجاز ایران خودرو در شرکت ایساکو برگزار شد، که در آن مدیران ارشد ایران‌ خودرو حین ارتباط آنلاین با نمایندگی‌های مجاز، در زمینه رفع مسائل و مشکلات حوزه فروش و خدمات پس از فروش با یکدیگر گفتگو کردند و راهکارهایی برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان را مورد بررسی قرار دادند.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایرا‌ن‌ خودرو ضمن ستایش از نمایندگان مجاز این شرکت گفت: نمایندگی‌ها به دلیل داشتن ظرفیت بالای آگاهی‌بخشی و ارتباط مستقیم با مشتریان، در زمینه ارتقای رضایت آنان از این مجموعه پیشگام هستند.

مقیمی در ادامه افزود: در اسفند سال جاری، خودرو تارا به تولید انبوه خواهد رسید و امیدواریم سالانه یک محصول جدید در ایران‌ خودرو طراحی و تولید شود.

مدیرعامل ایران‌ خودرو در پایان گفت: موضوعاتی که در این نشست مطرح شدند مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت و امیدواریم در آغاز قرن جدید شمسی، صنعت خودرو به ویژه ایران ‌خودرو شکوفایی و توسعه پیدا کند.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران‌ خودرو نیز گزارشی از اقداماتی که این شرکت برای بهبود وضعیت کسب‌وکار نمایندگی‌ها و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان در دست انجام دارد را به حاضران در این نشست ارائه داد.

مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو با اشاره به اقداماتی که این شرکت برای کسب رتبه اول خدمات پس از فروش در سال جاری انجام داده است گفت: افزایش رضایت مشتریان، اهمیت بسیار زیادی برای شرکت‌های خدماتی دارد و تلاش در زمینه بهبود ارائه خدمات پس از فروش، بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان بی‌نتیجه خواهد ماند.

ماشاالله وردینی معاون خدمات پس از فروش ایساکو، با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها مهم‌ترین شرکای تجاری در زمینه خدمت‌رسانی به مشتریان هستند گفت: در شرکت ایساکو، جلسات مختلفی برای بررسی مشکلات نمایندگی‌‌ها با انجمن صنفی و دفاتر منطقه‌ای برگزار می‌شود و تاکنون اقدامات لازم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آن‌ها انجام شده است.

شرکت ایساکو در آذر سال جاری موفق شد نسبت به سال گذشته رشد ۱۷ امتیازی در شاخص رضایت مشتری داشته باشد و یک رکورد را در این زمینه ثبت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد