موضوعات داغ

صحبت‌های ایلان ماسک و اعتراف در مورد مشکلات کیفیتی تسلا +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در سال ۲۰۱۸، سندی مونرو کارشناس حوزه خودرو، یک نسخه اولیه تسلا مدل ۳ را با یک کیا از دهه ۱۹۹۰ مقایسه کرد. در حالی که هنوز هم صاحبان تسلاهای تازه تولیدشده با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند، اما به نظر می‌رسد این خودروساز حالا توجه بیشتری به کنترل کیفیت محصولاتش دارد.

برای اینکه بدانیم وضعیت کنونی تسلا در این زمینه چگونه است، مونرو به تازگی گفتگویی با ایلان ماسک ترتیب داده تا با او درباره نقاط قوت و ضعف تسلا صحبت کند.

این مصاحبه با صحبت‌های مونرو و ماسک درباره مشکلات زیاد نسخه‌های اولیه مدل ۳ شروع می‌شود. ماسک اعتراف می‌کند که حل مشکلات تسلا مدل ۳ حین تلاش برای تولید انبوه این خودرو کار بسیار سختی بوده است. به گفته ماسک، تسلا به صورت مداوم فرایندهای تولیدی خود را بهبود بخشیده و تا پایان سال ۲۰۲۰، پیشرفت‌هایی در زمینه شکاف پنل‌ها و کیفیت رنگ‌ خودروها داشته است.

موضوعات دیگری هم در این مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرند. در یک بخش، مونرو صندلی‌های راحت تسلا مدل Y را ستایش می‌کند و می‌گوید آن‌ها راحت‌ترین صندلی‌های خودرو هستند که تاکنون روی آن‌ها نشسته است. جالب اینجاست که تسلا صندلی‌های خودروهایش را خودش می‌سازد، در حالی که بسیاری از خودروسازان آن‌ها را از شرکت‌های سازنده صندلی تأمین می‌کنند. ماسک می‌گوید اینکه آن‌ها خودشان صندلی‌ها را می‌سازند باعث شده طی این مدت آن‌ها را بهبود بخشیده و کامل‌تر کنند.

از دیگر موضوعات مورد بحث در این ویدئو می‌توان به جدیدترین نسخه از اتوپایلوت تسلا و بسته‌های باتری ساختاری این شرکت اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد