موضوعات داغ

آیا فراری SF90 استراداله سریع‌ترین خودرو تولیدی جهان است؟ +‌ فیلم

عکس مطلب اول

تحویل نسخه‌های تولیدی فراری SF90 استراداله به تازگی آغاز شده و این خودرو فوق سریع اکنون وارد جاده‌ها و خیابان‌های جهان شده است. یک کانال یوتیوبی برای بررسی نزدیک این خودرو به پورتوریکو رفته است تا یکی از نسخه‌های تحویل داده شده فراری SF90 استراداله را مشاهده کند. یک سوال اساسی در مورد فراری SF90 استراداله وجود دارد، آیا این سوپر اسپرت ایتالیایی سریع‌ترین خودرو تولیدی جهان است؟

هنگامی که فراری SF90 استراداله با قدرت 986 اسب‌بخار در خیابان‌های پورتوریکو آزمایش شد، تنها در 2.1 ثانیه از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسید. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که باک این فراری به طور کامل پر بوده است.

پادشاه شتاب‌گیری در مسیر مستقیم، اکنون مک لارن 765LT است که فراری SF90 استراداله قصد به چالش کشیدن آن را دارد. مک لارن 765LT در سال 2020 توانست رکورد شتاب صفر تا صد با زمان 2.6 ثانیه‌ را در مسیر مستقیم در میامی به نام خود ثبت کند. به نظر می‌رسد که فراری SF90 استراداله اندکی چابک‌تر است و اکنون به سریع‌ترین خودرو تولیدی جهان تبدیل شده است. بزودی شاهد برگزاری درگ بین این دو سوپراسپرت اروپایی در رسانه‌های مختلف خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/20
سلام
مگه آ او دی آر 8 چه قدر قدرت داره که فراری رو می زنه؟ آر 8 پیشرانش 5.2 تویین توربو 620 اسب بخاری هست این تقریبا 12 اسب دیگه بش بدی می شه 1000 تا . شاید آر 8 رو خیلی تقویت کرده.