موضوعات داغ

افزایش فروش تویوتا لندکروزر 2021 در روزهای آخر تولید، خداحافظی غرورمندانه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل فعلی تویوتا لندکروزر یعنی اتاق J200 سال‌ها است که روی خط تولید قرار دارد و به زودی با نسل جدید که بسیاری آن را تویوتا لندکروزر J300 می‌نامند، جایگزین خواهد شد. با این وجود تویوتا در تلاش است تا فروش لندکروزر 2021 را در واپسین سال عرضه به بازار ایالات متحده افزایش دهد و خداحافظی غرورمندانه‌ای را برای این شاسی بلند آفرودی ترتیب دهد.

تویوتا لندکروزر 2021 گران‌ترین و لوکس‌ترین نسخه در بین تمامی نسل‌های تویوتا لندکروزر است و با قیمت 85565 دلار، نسبت به شاسی بلندهای فورد و شورولت قیمتی گران‌تر را مطالبه می‌کند. پیشرانه V8 بادوام، امکانات رفاهی متعدد و قابلیت‌های آفرودی از جمله مشخصات تویوتا لندکروز سری 200 هستند که این خودرو را در سطح جهان به محبوبیت رسانده‌اند. هشت صندلی، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم چهار چرخ محرک امکانات استاندارد تویوتا لندکروزر 2021 برای مشتریان آمریکایی هستند.

تویوتا لندکروزر

یکی از نکات منفی تویوتا لندکروزر J200، قیمت بالای آن است که برای یک تویوتا توجیه پذیر نیست. قیمت 85 هزار دلاری تویوتا لندکروزر J200 این خودرو را در رده شاسی‌بلندهای لوکس بازار قرار می‌دهد حال آن‌که تویوتا به هیچ عنوان برندی لوکس محسوب نمی‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد انتشار اخبار توقف تولید تویوتا لندکروزر، فروش آن را در ایالات متحده افزایش داده باشد. بنابر گزارش رسانه کار اند درایور، فروش تویوتا لندکروز 2021 در ماه ژانویه با افزایش 221 درصدی مواجه شده و اکنون فروش این خودرو با آمار فروش تویوتا راو 4 برابری می‌کند. نسل آتی تویوتا لندکروزر در سال 2023 یا 2024 وارد بازار خواهد شد و دیگر شاهد استفاده از پیشرانه V8 در این خودرو نخواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد