موضوعات داغ

آنباکس آنلاین نسل جدید میتسوبیشی اتلندر توسط آمازون

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در شانزدهم فوریه رونمایی خواهد شد و مراسم انباکس آن نیز از طریق سرویس آمازون پخش می‌شود. میتسوبیشی در طراحی نسل جدید اوتلندر با آمازون همکاری داشته است و به همین دلیل مراسم جعبه گشایی آن توسط این غول حوزه تکنولوژی انجام خواهد گرفت. رویداد جعبه گشایی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر ساعت شش بعد از ظهر روز شانزدهم فوریه به وقت شرق آمریکا، از سرویس آمازون لایو پخش خواهد شد.

استفاده از چراغ‌های بزرگ مرکزی به همراه نوارهای باریک LED، رویه مشترک خودروسازان ژاپنی و کره‌ای طی سالیان اخیر بوده است و به نظر می‌رسد میتسوبیشی نیز از همین روند برای طراحی خودروهایش بهره گرفته است. انتظار می‌رود نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر شباهت فوق‌العاده‌ زیادی به نیسان ایکس تریل داشته باشد.

علاوه بر طراحی، با توجه به همکاری نزدیک نیسان و میتسوبیشی انتظار می‌رود تا پیشرانه‌های نسل جدید اوتلندر و نیسان ایکس تریل مشترک باشند. از سوی دیگر با توجه به محبوبیت میتسوبیشی اوتلندر PHEV، نسخه‌ای پلاگین هیبریدی از این خودرو به بازار عرضه خواهد شد. میتسوبیشی به دلیل کاهش هزینه‌ها از بازار اروپا خارج شده است و اکنون تمرکز خود را بر بازار ایالات متحده و آسیای شرقی معطوف ساخته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد