موضوعات داغ

به جای خرید یک شاسی‌بلند دست دوم، یک بی ام و 325 تورینگ مدل 2001 بخرید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

امروزه خودروهای شاسی بلند بسیار مشهور و محبوب هستند، اما اگر به دنبال یک وسیله نقلیه دست دوم هستید که کاربردی و سرگرم کننده باشد، بی ام و 325 تورینگ مدل 2001 پیشنهاد خوبی است.

این اتومبیل به یک موتور 2.5 لیتری شش سیلندر خطی با قدرت 184 اسب بخار مجهز شده است که به یک گیربکس دستی 5 سرعته متصل می‌شود و در سانتا باربارا، کالیفرنیا در دسترس است. خرید آن از طریق سایت Bring A Trailer امکان پذیر است. این خودرو همراه با رسید، سوابق خدمات، اطلاعات کارخانه، یک سری خدمات پس از فروش، گزارش کارفکس و سند مالکیت مطلق ارائه می‌شود.

بدنه خودرو به رنگ استیل خاکستری متالیک است که با تزئین سایه (shadowline) و سپرها و اسکرت های جانبی M-Tech II کامل می‌شود. از دیگر ویژگی های آن می‌توان به چراغ جلو پروژکتور دپو، رینگ های نورانی و چراغ های دودی نصب شده توسط فروشنده اشاره کرد. جلوپنجره ای های براق مشکی، پنجره سرامیکی، آینه های بالی شکل M3، شکاف های فیبر کربنی، باربند سقف و نشان مشکی رنگ روی خودرو از دیگر ویژگی های ظاهری این خودرو است که می‌توان به آن اشاره کرد.

بی ام و 325 تورینگ مدل 2001

این خودرو همچنین شامل چرخ های 19 اینچی BBS LM با مهره های BBS است که در لاستیک های 245/35 هنکوک ونتوس Evo2در جلو و لاستیک های میشلین پایلوت اسپرت A / S 3 در عقب، مستقر شده است. روتورهای زیمرمن و کالیپر ترمز مشکی، فنرهای H&R Cup و همچنین ضربه گیر بیلشتین از دیگر تجهیزات این خودرو است.

اگرچه این تورینگ دارای سرعت 228،000 مایل در ساعت است، اما از نظر ویژگی های درونی و بیرونی از وضعیت مطلوبی برخوردار است. از ویژگی های اصلی داخلی آن می‌توان چرم مشکی، الیاف کربن، ردیاب رادار ولنتاین V1، کنترل اتوماتیک آب و هوا، کروز کنترل، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم گرمایش و قدرت و همچنین استریو AM / FM / CD را نام برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد