موضوعات داغ

تولید کوییک S در خط تولید سایپا شروع شد + عکس و تفاوت‌ها

عکس مطلب اول

سایپا تولید خودروی کوییک S را روی خط تولید خود شروع کرده و خودروبانک عکس های نهایی این خودرو را تهیه کرده است. قبلاً چندین عکس غیررسمی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود ولی حال نسخه فیس لیفت کوییک S نهایی شده و در عکس های زیر می توانید چهره این خودرو را مشاهده کنید.

قبل از پرداختن به تغییرات ظاهری این خودرو، لازم به یادآوری است که کوییک S جزو خانواده X200 سایپا محسوب می شود و به پیشرانه 1.5 لیتری 8 سوپاپ 4 سیلندر مجهز شده که می تواند حداکثر 87 اسب بخار و 128 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته روی کوییک S دریچه گاز برقی نصب شده که آن را با خودروهایی نظیر کوییک R و یا ساینا متمایز می کند. البته به زودی احتمالاً شاهد نصب موتور جدید M15GSI مگاموتور روی کوییک S خواهیم بود که از نظر توانایی از پیشرانه فعلی قوی تر است.

چهره جلویی این خودرو کاملاً تغییر کرده و سپر و جلوپنجره این خودرو با طراحی جدیدی روی کوییک S قرار داده شده اند. البته باید متذکر شویم که کماکان چراغ جلو، رینگ ها و یا نمای کناری این خودرو با کوییک های کنونی تفاوتی نمی کند.

روی کوییک S تفاوت های دیگری نیز دیده می شود. به طور مثال چراغ مخصوص روز در تمامی مدل های این خودرو به صورت استاندارد قرار داده شده اند. همچنین فرمان این خودرو دیگر مشابه خودروهایی چون ساینا و کوییک R است اما طراحی کل داشبود همانند کوییک S است.

از دیگر ویژگی های جدید کوییک S می توانیم به قرار دادن دکمه ای برای باز کردن صندوق عقب داخل کابین اشاره کنیم. همچنین جلو آمپر این خودرو کاملاً مشابه ساینا S شده و با طراحی جدید این خودرو ارایه شده که در آن اطلاعاتی همچون سنسور پارک عقب و یا وضعیت دنده نمایش داده می شود.

ساختار برقی این خودرو نیز کاملاً متفاوت شده و دسته سیم، چیدمان و یا محفظه موتور این خودرو با نمونه جدید جایگزین شده اند. از دیگر ویژگی های استاندارد کوییک S می توانیم به دو کیسه هوا، فرمان D Cut، باربند، آینه های برقی، و سیستم های ترمز و پایداری ABS و EBD و BAS اشاره کنیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/24
مگه نگفته بودن کوییک اس مانیتور داره؟بازم تغییرش دادن؟عجبا...
1399/11/28
قرار بود ولی دیگه الان نیست.
البته ساید تولید آزمایشی باشه ولی اگر حذف کنن دیگه ته بی ناموسی رو در میارن ای آشغال های رانت خوار.
1399/11/28
سلام احتمالا مدل فول این ماشین کوییک G هستش
1399/11/25
مانیتور رو که گرفتین حداعقل رینگ میزاشتین
..مگه زمان قاجار هست ..رینگ همه ماشین ها دارن
1400/2/9
سلام.تحویل کی هس ؟
1400/3/6
مشخصاتی که موقع نام نویسی کوییک اس اعلام میکردن همان مشخصات کوییک جی بود ولی زمزمه های که به گوش میرسد کلی از مشخصات آن کم شده است ؟؟؟؟؟