موضوعات داغ

نسخه جدیدی از رولزرویس فانتوم با 3000 پر از پرندگان مختلف، تجمل گرایی طبیعی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق گفته رولزرویس، این خودرو یک هنر نیست، بلکه یک گالری است. طراحی آخرین مدل ارائه شده رولزرویس، توسط یک شرکت سوئیسی به نام Nature Squared انجام شده است. این شرکت پرهایی را از گونه های مختلف پرندگان انتخاب کرده (گونه هایی که مشخص نشده‌اند) و آن ها را به صورت جداگانه در داشبورد ماشین یا همان چیزی که رولز گالری می‌نامد، قرار داده است. این ایده برای اولین بار در سال 2017 به صورت مفهومی ارائه شد و اکنون به ابوظبی موتورز تحویل داده شده است.

این خودروساز انگلیسی می‌گوید فضایی که گالری نامیده می‌شود با استفاده از شیشه ای که در سرتاسر بدنه رولزرویس فانتوم عبور می‌کند، ایجاد شده و فرصتی بی سابقه را برای ارائه کارهای هنری خیره کننده در اتومبیل شما فراهم می‌کند. هدف طراحان تلاش برای ساخت و ارائه اتومبیل هایی بی نظیر است.

رولزرویس فانتوم غنای رنگین کمانی

به وضوح اولین باری که فضای داخلی بنتلی را مشاهده کردم به خاطر می‌آورم. بعد از دیدن سگک های کمربند ایمنی آن بسیار نا امید شدم زیرا شبیه به همان مدلی بود که من استفاده می‌کردم. همچنین ستون فرمان دقیقاً مانند ستون سایر اتومبیل ها بود. ماهیت عمیقاً مشترک این عناصر باعث شد از خود بپرسم که این همه یاس و نا امیدی از چیست.

بنابراین اختصاص وقت برای همکاری با صنعت‌گرانی مانند Nature Squared که متخصص مواد هستند و از آخرین فناوری برای تبدیل مواد طبیعی پایدار به محصولاتی مانند داشبورد استفاده می‌کنند، بسیار جالب است. این محصولات از صنایع دستی به شمار می‌روند و برای ساخت آن ها به مهارت بالایی نیاز است. حالا که در خودرو فضای کافی وجود دارد، چرا آن را با چیزهای زیبا پر نکنیم؟

طبق گفته رولز، برای ساخت این داشبورد یا گالری رنگین کمانی و دست دوزی شده بیش از 3000 پر انتخاب شده است تا خیلی ظریف به دور ساعت بپیچد. در حالی که پرها حالت رنگین کمانی دارند، ساعت ظاهری براق دارد زیرا صفحه آن از مروارید ساخته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد