موضوعات داغ

تریلر جدید فیلم سریع و خشن ۹: آشوب ماشینی، بازگشت آدم بدها +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جدیدترین فیلم فرنچایز سریع و خشن قرار است در تاریخ ۲۸ ماه مه اکران شود، بنابراین جای تعجب ندارد که تریلر جدیدی از آن بین دو نیمه مسابقه سوپربول منتشر شده است.

بر اساس خلاصه داستان فیلم، دام تورتو در حال تجربه یک زندگی آرام و مخفیانه با لتی و پسرش برایان است، اما این آرامش زمانی از بین می‌رود که تهدیدی او را مجبور می‌کند با گناهان گذشته‌اش روبرو شود تا کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارد را نجات دهد.

این تهدید، جیکوب برادر دام است که جان سینا نقش او را بازی می‌کند. او يک آدمکش ماهر و بهترين راننده‌ای است که این گروه تاکنون با آن روبرو شده است.

در حالی که تریلر چیز زیادی از داستان را نشان نمی‌دهد، اما ترکیبی از تعقیب و گریزهای ماشینی و سکانس‌های شام خوردن خانوادگی را به تصویر می‌کشد. پس از آن‌ها شاهد ویرانی یک ساختمان و کشیده شدن یک تویوتا 86 توسط آهنربا از درون یک ساختمان هستیم.

جاستین لین کارگردانی سریع و خشن ۹ را برعهده دارد که پیش از این قسمت‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم را ساخته بود. بازیگران این فیلم وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس لوداکریس بریجز، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل و سونگ کانگ هستند. هلن میرن و شارلیز ترون هم برمی‌گردند، در حالی که کاردی بی نقش لیسا را بازی می‌کند که با گذشته دام ارتباط دارد.

همچنین تریلر به این نکته اشاره می‌کند که دوستان قدیمی دوباره زنده خواهند شد، دشمنان قدیمی برخواهند گشت، تاریخ بازنویسی خواهد شد و معنای واقعی خانواده مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست آیا تاریخ اکران این فیلم به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق خواهد افتاد یا خیر.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/23
پس فیلمش کو؟؟