موضوعات داغ

معرفی پیکاپ جدید پژو لندترک، ورود فرانسوی ها به بازار پرچالش

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پژو لندترک Landtrek جدید تمام نقاط قوت این برند را داراست. این وانت جدید مکمل طیف وسیعی از خودروهای تجاری پژو است که در قرن گذشته به دلیل استحکام و سازگاری با نیازهای مشتریان در سراسر قاره آفریقا مورد تحسین قرار گرفته‌اند. این برند قصد دارد با پژو لندترک وارد بخش وانت‌های یک تُنی شده و سالانه ۳۰۰ هزار نسخه از آن را بفروشد. پژو لندترک از آوریل ۲۰۲۱ در تونس مونتاژ خواهد شد. پژو لندترک در بیش از ۱۸۰ بازار فروش پژو در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا در دسترس خواهد بود.

پژو لندترک جدید با سه طراحی ظاهری مختلف در دسترس است: تک کابین، دو کابین و کابین شاسی. این مدل عملکردی عالی دارد و با گنجایش بار بیش از یک تُن و ظرفیت یدک‌کشی تا ۳.۵ تُن برای نیازهای حرفه‌ای و خانوادگی مناسب است. در هنگام طراحی پژو لندترک جدید، توجه خاصی به قابل اطمینان بودن، استحکام و تعمیر آسان آن شده است.

این مدل با موتورهای بنزینی و دیزلی، با جعبه دنده دستی یا خودکار و سیستم رانندگی دو چرخ یا چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. پژو برای طراحی لندترک با متخصصان بین‌المللی از اروپا، ژاپن و ایالات متحده آمریکا همکاری داشته است.

طراحی بدنه کاملا با سبک این برند همخوانی دارد و دارای جلوپنجره عمودی با نشان شیر در وسط و چراغ‌های LED است. در کابین شاهد یک نمایشگر ۱۰ اینچی در بالای داشبورد شبیه پرچمدار این برند یعنی پژو ۵۰۸ هستیم.

در نسخه دو کابین، صندلی‌های ردیف عقب در بخش وانت‌های یک تُنی منحصر به فرد هستند و امکان جمع شدن به صورت ۶۰/۴۰ یا ۱۰۰٪ را دارد. وقتی این صندلی‌ها جمع شده باشند، ۱۰۰ کیلوگرم فضای بار بیشتر فراهم می‌شود.

پژو لندترک

در جلو، می‌توانید بین دو صندلی مستقل با دسته مرکزی یا یک نیمکت سه صندلی یکی را انتخاب کنید. همچنین امکان جمع کردن دسته مرکزی وجود دارد تا فضا برای قرار دادن یک میز کار یا بارهایی تا ۷۵ کیلوگرم فراهم شود.

محفظه مسافر جادار و راحت است، با اتاقکی با عرض ۱۵۵۰ میلیمتر در ردیف دوم و فضای زانوی حداقل ۵۰ میلیمتر، که راحتی تمام ۶ سرنشین را تضمین می‌کند.

پژو لندترک دارای جدیدترین تجهیزات راحتی شاسی بلندهای این برند است: اتصال پیشرفته (USB / سوکت‌های بلوتوثی)، تهویه مطبوع دومنطقه‌ای خودکار، نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو و هارد دیسک ۱۰ گیگابایت.

این خودرو را می‌توان با ۱ تا ۴ دوربین سفارش داد تا رانندگی با آن در شهرها و جاده‌ها آسان‌تر شود. دوربین آفرود (در آینه عقب سمت مسافر) و دید پانوراما ۳۶۰ درجه، حین عبور از موانع یا مسیرهای باریک به راننده کمک می‌کنند.

پژو لندترک جدید دارای دو نوع موتور برای استفاده‌های مختلف است:

۱. موتور دیزلی ۱.۹ لیتری با توان ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر که به یک جعبه دنده شش سرعته دستی متصل شده است.

۲. موتور بنزینی ۲.۴ لیتری توربوشارژ شده با توان ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر که به یک جعبه دنده شش سرعته دستی متصل شده است.

این مدل دارای گارانتی ۳ ساله و ۱۰۰ هزار کیلومتری بوده و فاصله بین سرویس‌های نگهداری و تعمیرش ۱۰ هزار کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد