موضوعات داغ

معرفی مک‌لارن MCL35M بدون نشان مرسدس

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مک‌لارن دیروز طی مراسمی خودروی جدید فرمول یک خود را برای فصل 2021 معرفی کرد، اما خبری از نشان مرسدس بر روی خودروی MCL35M و لباس رانندگان تیم نبود. آنها در این خصوص اعلام کردند که تمرکزشان بر روی خودشان است.

پیکانهای نقره‌ای برای اولین بار از سال 2014 مجددا تامین کننده واحد قدرت خودروهای مک‌لارن در این فصل خواهند بود اما نکته قابل توجه در این همکاری غیبت لوگوی معروف مرسدس بر روی لباس تیم و خودروی MLC35M مک‌لارن 2021 است که روز گذشته معرفی شد.

اگرچه این امری غیر معمول نیست که تیمهایی که موتور خود را از مرسدس تامین می‌کنند از نشان این تیم بر روی خودرو یا لباسهای تیم استفاده نکنند اما شواهد موجود حکایت از این دارد که تیم ویلیامز در فصل 2020 نشان مرسدس را بر روی لباسهای خود داشتند، با این حال علی رغم احیای مجدد همکاری بین مرسدس و مک‌لارن، هیچ نشانی از مرسدس بر روی لباس رقیب 2021 وجود ندارد.

به نقل از موتور اسپرت آندریاس سیدل، مدیر تیم مک‌لارن گفت:

ما کاملا متقاعد شده‌ایم که ما در موقعیت خاصی هستیم، ما تیمی هستیم که از موتورهای مرسدس برای کسب پیروزی مجدد در آینده می‌توانیم کمک بگیریم.

اما فکر می‌کنم مهم است که اطمینان حاصل کنیم که ما بر روی خود تمرکز می‌کنیم. ما می‌بایست هنوز یک راه طولانی را تا رسیدن به سمت خودمان و تیم طی نماییم، اما ما با پیشرفتی که توانستیم در دو سال گذشته بدست آوریم، خوشحالیم.

با این وجود، همانطور که می‌دانید، هنوز چیزهای زیادی نیاز داریم تا ابتدا در زیرساختهای سمت خودمان و تیم انجام دهیم و همه اینها پیش از اینکه بخواهیم دوباره برای پیروزی بجنگیم باید انجام شود.

منصفانه است که بگوییم آندریاس سیدل، بسیار مشتاق آن چیزی است که مک‌لارن با همکاری لاندو نوریس و دنیل ریکاردو به عنوان تیم جدید رانندگان این فصل خود بدست آورده است.

وی از طریق وب سایت رسمی مک‌لارن ادامه داد:

همه ما در مک‌لارن آماده هستیم و مصمم هستیم برای فصل دیگری از فرمول یک بسیار رقابتی در مسابقات حضور داشته باشیم.

کل تیم ما با همکاری مرسدس – آ ام گ در تعطیلات کوتاه زمستانی سخت کار کرده است تا MCL35M به عنوان یک ماشین قوی برای رانندگان ما در مسابقات امسال ارائه شود.

این چالش کوچکی نبوده است، من می‌خواهم از همه اعضای تیم، چه در ام تی سی و چه کسانی که از راه دور کار می‌کنند، برای تلاش گسترده‌ای که انجام داده‌اند تشکر ‌کنم. من می‌دانم که لاندو و دنیل، بهترین عملکردشان را برای نمایش تیم در پیست نشان خواهند داد.

همه ما از چگونگی پیشرفت لاندو از هنگامی که راننده تست و توسعه در 2017 بود تا به جوانترین راننده بریتانیایی که در سال 2020 بر روی سکو رفته است، تبدیل شد، خشنودیم.

اشتیاق و تجربه او برای این ورزش دست به دست هم داده است، و او در حال حاضر یکی از سریعترین و هیجان برانگیزترین رانندگان مسابقات اتوموبیلرانی بر روی پیست است.

دنیل گام بعدی ما را به عنوان یک تیم نشان می‌دهد و تصمیم او برای پیوستن به مک‌لارن، تائید پیشرفتی است که ما آن را بدست آورده‌ایم. دنیل به عنوان کسی که برنده مسابقه شده و رقیب سرسخت اثبات شده، انرژی و تجربه را به تیم آورده است که مک‌لارن را در مسیر پیشرفت، در ماموریت ما در جلوی رقابت هدایت نماید.

لاندو و دنیل در کنار هم یکی از رقابتی‌ترین ترکیبهای رانندگان در این ورزش را تشکیل می‌دهند.

با حضور این دو نفر در پشت فرمان MLC35M، ما می‌دانیم که تیمی داریم که در تعقیب اهدافمان در فصل 2021 در پیست متعهد است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/6
سلام . میخواستم بدونم که پخش زنده فرمول یک رو خواهید داشت؟