موضوعات داغ

مرسدس S600 کوپه مایکل جردن برای دومین بار در یکسال گذشته به حراجی گذاشته شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شاید مرسدس S600 کوپه سابق مایکل جردن را به یاد داشته باشید که چند ماه پیش به فروش گذاشته شده بود. گویا همان خودرو دوباره به صورت آنلاین به حراج گذاشته شده است و این فرصت را در اختیار همگان قرار داده تا صاحب یک خودرو متعلق به شاید بزرگترین افسانه بسکتبال جهان شوند.

نکته عجیب اینجاست که فروشنده این خودرو یعنی باشگاه اتومبیل بورلی هیلز، همان فروشنده‌ای است که آن را در اوت ۲۰۲۰ در ای‌بی eBay به حراج گذاشت و آن را به قیمت ۲۰۲ هزار دلار فروخت. حالا در توضیحات این حراجی جدید نوشته شده که این خودرو در سپتامبر گذشته توسط باشگاه اتومبیل بورلی هیلز خریداری شده که کمی عجیب است.

به هر حال باید دید این مرسدس S600 کوپه با چه قیمتی حراج خواهد شد، از آن‌جا که مسافت‌سنج آن عدد ۱۵۷ هزار مایل را نشان می‌دهد و بخش‌هایی از بدنه آن رنگ شده است و روی روکش سپرها شاهد خط و خش‌هایی هستیم.

همچنین فروشنده معتقد است که این خودرو از سال ۲۰۱۱ تاکنون سرویس‌دهی نشده است و خوردگی آشکاری روی قطعات مختلف سیستم تعلیقش قابل مشاهده است.

مرسدس S600 کوپه

از مایکل جردن و همسرش در آن زمان به عنوان صاحبان اصلی این خودرو تا سال ۲۰۰۳ نام برده شده است و عکسی از جردن حین در اختیار داشتن این خودرو وجود دارد. S600 کوپه مدل ۱۹۹۶ همچنین دارای طیف وسیعی از قطعات لورینسر از جمله چرخ‌های کرومی ۲۰ اینچی، لوله اگزوزهای مربعی و یک اسپویلر عقب است.

فضای داخلی با چرم خاکستری و چوب تزئین شده و یک تلفن همراه در آن قرار دارد که برنامه‌ریزی شده تا کلمه جردن را روی صفحه اصلی خودش نشان دهد.

شرایط ظاهری و فنی این مرسدس S600 کوپه اصلا در حدی که انتظارش را داریم نیست، بنابراین باید دید آیا نام جردن روی آن، قیمت زیادش را توجیه می‌کند یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد