موضوعات داغ

رولزرویس کوا فانتوم، بهترین سدان لوکس سفارشی 2021

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رولزرویس فانتوم سال‌ها است که لقب لوکس‌ترین سدان جهان را با خود یدک می‌کشد اما به نظر می‌رسد برخی مشتریان از تجمل نسخه استاندارد راضی نیستند و نسخه‌های لوکس‌تری طلب می‌کنند. رولزرویس کوا فانتوم یکی از این مدل‌ها است که باید آن را لوکس‌ترین سدان سفارشی سال 2021 بدانیم.

این رولزرویس از طرف جک بوید اسمیت جونیور برای مجموعه JBS خود در الخارت ، ایندیانا سفارش داده شده است و وجه تمایز آن استفاده از چوب کوا است. این نوع درخت فقط در مجمع الجزایر هاوایی رشد می‌کند و چوب آن بسیار کمیاب است. چوب کوا فقط از طریق مزارع خصوصی پرورش این درخت در دسترس است و البته برای یافتن نمونه کامل آن به تلاش، صبر و هزینه زیادی نیاز است.

رولزرویس کوا فانتوم

رولزرویس کوا فانتوم خودرویی کاملا سفارشی است، چرا که عبارت «ساخته شده در گودوود ، انگلیس ، برای لورا و جک بوید اسمیت جونیور» در کابین آن نقش بسته که نام مالکان این خودرو خاص را نشان می‌دهد. سقف این فانتوم نیز با 1420 چراغ فیبر نوری روی چرم نیلی طراحی شده که تصور دقیقی از آسمان شب اوهایو را برای مالک آن مجسم می‌کند.

رولزرویس کوا فانتوم با رنگ رنگ آبی Packard رنگ آمیزی شده است تا با رولزرویس کلاسیک سفارش دهنده کاملا تطابق داشته باشد. مطابق گزارش رولزرویس، متخصصان این شرکت با آزمایش 40 رنگ آبی مختلف موفق شدند تا این رنگ خاص را به دست آورند. بر روی رکاب و در خودرو نیز نام مالکان این اتومبیل خاص درج شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد