موضوعات داغ

شورولت بل ایر 1955 با پیشرانه V8، بازسازی بی‌عیب و نقص

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با کاهش تعداد خودروهای جذاب در سطح جهان، بازسازی اساسی خودروهای کلاسیک رونق گرفته است. یکی از خودروهایی که اخیرا به طور اساسی بازسازی شده‌اند، یک شورولت بل ایر 1955 است که به پیشرانه V8‌ با قدرت 525 اسب‌بخار مجهز شده است.

این خودرو در ماه مارس در مزایده Mecum در گلندیل به فروش گذاشته خواهد شد و به لطف بازسازی گسترده‌ای که روی آن اعمال شده، توجهات بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. فرآیند بازسازی این شورولت بل ایر 1955 توسط RK Motors Performance Centre انجام شده است.

در روند بازسازی این شورولت بل ایر، تیم پروژه از پیشرانه هشت سیلندر خورجینی LS3 با قدرت 525 اسب‌بخار و گیربکس چهار سرعته جنرال موتورز با کد 4L60E بهره برده‌اند. عمل انتقال نیرو نیز به دیفرانسیل عقب صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود این بل ایر مسن، به اندازه‌ای قوی باشد که اتومبیل‌های اسپرت امروزی را سر جایشان بنشاند.

در فرآیند بازسازی اساسی خودرو، شاسی این شورولت بل ایر با شاسی آرت موریسون تعویض شد و از سیستم تعلیق شورولت کوروت C4 برای این خودرو استفاده شد. همچنین این خودرو دارای سیستم فرمان راک اند پینیون و ترمزهای دیسکی برقی برای هر چهار چرخ است. سیستم صوتی مدرن، سیستم تهویه جدید و تو دوزی چرمی سبز و خاکستری از دیگر تغییرات تریم داخلی این کلاسیک فوق العاده هستند. این خودرو از زمان بازسازی تاکنون 1770 کیلومتر را طی کرده است و بنابراین یک خودرو صفر محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد