موضوعات داغ

اجاره فورد F-150 رپتور مقرون به صرفه تر از رام TRX خواهد بود!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدتی است که نبرد شدیدی میان دو پیکاپ قدرتمند آمریکایی یعنی فورد F-150 رپتور و رام TRX شکل گرفته است و هرکدام سعی در جلب توجه مشتریان بیشتری دارند. به نظر می‌رسد نبرد این دو پیکاپ طی سالیان آتی در پیست‌ها و زمین‌های مختلف ادامه داشته باشد اما اکنون فورد جبهه‌ای دیگر را علیه رام ترتیب داده است.

مطابق گزارشی که اخیرا توسط Cars Direct منتشر شده است، هزینه اجاره فورد F-150 رپتور برای مشتریان کمتر از رام TRX خواهد بود، از این رو مصرف‌کنندگان آمریکایی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر، لذت سواری یک پیکاپ با عملکرد بالا را تجربه کنند.

نرخ اجاره خودرو در آمریکا با ارزش باقیمانده مشخص می‌شود و ارزش باقیمانده کمتر به معنای آن است که اجاره خودرو هزینه‌های بیشتری را برای مشتری در بر خواهد داشت. در یک مقایسه ارزش باقیمانده اجاره رام TRX‌ به ازای 12000 مایل در سال به 58 درصد و برای 10،000 مایل در سال به 59 درصد خواهد رسید، در صورتی که این رقم برای فورد F-150 رپتور به ازای 12000 مایل در سال به 65 درصد و برای 10،500 مایل در سال به 68 درصد می‌رسد. البته فورد نسخه‌ای قدرتمندتر از رپتور را در سال 2022 به بازار عرضه خواهد کرد که به پیشرانه V8 مجهز است و رام TRX را به چالش خواهد کشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد