موضوعات داغ

بی ام و X7 ضدگلوله، سواری امن از نوع آلمانی +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کانادایی اینکاس که بر ساخت خودروهای ضدگلوله و لوکس تمرکز دارد، جدیدترین محصول خود یعنی بی ام و X7‌ ضدگلوله را روانه بازار کرده است. این شاسی بلند شیک و لوکس اکنون حتی در مقابل نارنجک‌های دستی و گلوله تفنگ‌های قدرتمند نیز مقاوم است و تجربه‌ای بی‌نظیر از سواری امن را برای مالک خود فراهم می‌کند.

از نظر ظاهری، این بی ام و X7 تفاوت خاصی با نسخه‌های استاندارد با کیت بلک اوت ندارد و این مساله یک مزیت برای بی ام و X7‌ ضدگلوله محسوب می‌شود. با این حال هنگامی که خودرو را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که شیشه‌ها نسبت به حالت عادی ضخیم‌تر هستند و به خوبی رنگ آمیزی شده‌اند. همچنین تمامی قطعات کرومی از بدنه خودرو حذف شده‌اند. تمامی این تجهیزات بخشی از اپشن زره 360 درجه اینکاس است که امتیاز BR6 را برای این خودرو به همراه داشته است.

مشتری در صورت نیاز می‌تواند بی ام و X7 خود را به تجهیزات بیشتری نیز مجهز کند. برخی از این تجهیزات عبارتند از:‌ فیلتر هوا، آژیر، چراغ‌های اضطراری، قابلیت دید در شب و سیستم دودزا. همچنین می‌توان این شاسی بلند لوکس و ایمن را با پیشرانه تقویت شده 612 اسب‌بخاری سفارش داد. پیشرانه استاندارد 523 اسب‌بخاری و موتور پایه شش سیلندر خطی 335 اسب‌بخاری نیز از دیگر گزینه‌های پیش رو هستند.

به واسطه افزایش وزن خودرو، سیستم تعلیق از نو طراحی شده و تایرها نیز پهن و تخت هستند. محافظ‌های جدیدی نیز به قسمت باتری افزوده شده‌اند. در مورد وزن خودرو هیچ صحبتی به میان نیامده اما به نظر می‌رسد پیشرانه V8‌ سازگاری بیشتری با وزن بالای این خودرو داشته باشد. قیمت این خودرو از سوی اینکاس اعلام نشده و تنها مشتریان خصوصی قادر به دانستن مبلغ مورد نیاز برای سفارش این خودرو هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد