موضوعات داغ

تخفیف های عیدانه پرشیاخودرو در آستانه بهار؛ ارائه خدمات ویژه برای خودروهای بی ام و و مینی

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

پرشیا خودرو به‌عنوان تنها شرکت ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، در آستانه فصل بهار و عید نوروز، اقدام به ارائه خدمات ویژه استقبال از بهار همراه با تخفیف‌های ویژه نموده است.

در طرح عیدانه پرشیا خودرو، که از تاریخ ۲ اسفند آغاز می‌شود، صاحبان و دارندگان خودروهای ب ام و مینی می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی و نمایندگی‌های مجاز این شرکت، از تخفیف‌های گسترده در بخش‌های خرید قطعات، روغن، اکتان پرشیا ساین، گارانتی و BSI، اکسسوری و رینگ و تایر برخوردار شوند.

در این طرح به‌صورت ویژه و برای اولین بار تخفیف ۱۰ درصدی در خرید قطعات برای مشتریان در نظر گرفته شده است و همچنین علاقمندان به تیونینگ خودرو، می‌توانند از تخفیف ۱۰ درصدی در بخش خدمات تیونینگ استفاده کنند. همچنین در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، خودروهای حاضر در این طرح شامل بررسی کامل خودرو و چک ۱۲گانه به‌صورت رایگان می‌شود.

تخفیف‌های این طرح شامل ۳۰ درصد تخفیف در خرید بسته‌های گارانتی و BSI، تخفیف ۲۵ درصدی در خرید روغن، ۲۰ درصد تخفیف خرید اکتان پرشیا ساین، ۱۰ درصد تخفیف برای خرید اکسسوری و لایف استایل، و همچنین ۱۰ درصد در خدمات تیونینگ است. در بخش خرید رینگ و لاستیک نیز بر اساس مدل‌های مختلف، تخفیف‌هایی لحاظ می‌شود.

لازم به ذکر است این طرح تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0214591 داخلی ۲ تماس حاصل کرده و یا به سایت https://persiakhodro.ir/ مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد