موضوعات داغ

قیمت جدید خودروی جک S5 اتوماتیک مشخص شد + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

کرمان موتور با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که پیش از این خودروی جک S5 اتوماتیک را با موعد تحویل بهمن و اسفند 99 ثبت نام کرده بودند، قیمت جدید این خودروی کراس اوور را اعلام کرد که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

باتوجه به اعلام کرمان موتور، قیمت جدید خودروی جک S5 اتوماتیک معادل 720 میلیون تومان اعلام شده است، اما با احتساب سود مشارکت و تخفیف خرید در نهایت با قیمت 629 میلیون تومانی به مشتریان تحویل داده خواهد شد، هرچند این قیمت برای تسویه حساب های بعدی مشتریان متفاوت خواهد بود.

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)قیمت حواله داران بهمن ۹۹ (تومان)
جک S5 اتوماتیک۶۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰۶۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ 

در ادامه بد نیست بدانید که خودروی جک S5 اتوماتیک در مشخصات فنی، از پیشرانه‌ 1997 سی ‌سی بنزینی توربوشارژر سود می ‌برند که قدرت تولیدی آن در 5200 دور بر دقیقه به حداکثر 174 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن در محدوده 2000 الی 4000 دور بر دقیقه به حداکثر 265 نیوتن متر می‌ رسد. در خط انتقال قدرتی هم شرکت سازنده از دو جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و جعبه دنده‌ 6 سرعته دستی استفاده کرده است که در این نسخه نسخه اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/4
720 تومن !!!!

کافیه تو دیوار کمی وقت بذارید و سرچ کنید و با کمی دقت براحتی مدل صفر سال 99 با تقریبی 650 و مدل 98 صفر کیلومتر با تقریبی 620 - 630 گیر میاد !
جک ماشین خوبیه اما به گمانم با اومدن دیگنیتی پرایم بهمن موتور و فیدلیتی که رنج قیمتی حوالی 750 - 780 دارند کمپانی کرمان موتور میباید قیمت رو بیاره همون حوالی 600 تومن وگرنه بخاطر تکراری شدن چهره جک شاسی بعد این چند سال بین عموم مردم یقینا" بازار رو به این دو محصول جدید بهمن موتور واگذار خواهد کرد !

البته لازم به ذکره که لیفان ایکس 70 با قیمت 580 تومن + اس ایکس 5 هم با قیمت 590 در حال ثبت نام و تحویل 90 روزه هست ! که اینم عرضه رو بشدت بر جک شاسی تنگ خواهد کرد >> البته اون فیس لیفت جک (فقط جلو پنجره کمی تغییر کرده و مه شکن) و موتور جدیدش هم چندان کمکی بهش نخواهد کرد و تنها عامل قیمت باعث جذب خریداران به سمت این کراس اور نسبتا" قدیمی بازار خواهد بود بنظرم .
پس شرایط زیاد به نفع جک نیست با این قیمت !

مدیران خودرو و تیگو هاش که کلا" ول معطل !! که نمیدونم تو چه دنیای سیر میکنن که حرف از تیگو 8 و تیگو 7 جدید با قیمت های بالای 1.200 میلیارد میکنن !! نمیدونم خوابن یا کلا" تو دنیای دیگری سیر میکنن یا هنوز به خیال دلار 32 تومن و بیشتر هستن !!! الله اعلم !