موضوعات داغ

پلاک ملی رو به اتمام است! شماره گذاری خودرو دیگر ربطی به محل زندگی ندارد

عکس مطلب اول

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا عنوان داشت که دیگر منطقه محل زندگی ملاک شماره پلاک در تهران نیست و محدودیت ها درهمه مناطق تهران برداشته شده و همه شهروندان تهرانی می توانند همه کد پلاک ها را دریافت کنند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از صدا و سیما، رئیس مرکز شماره گذاری در ادامه در خصوص درخواست شهروندان برای شماره پلاک رند گفت: پلاک رند شماره هایی هستند که به جز کد پلاک به عنوان مثال ایران 11، چهار یا پنج رقم بعدی پلاک مشابه هم باشند و ما در مرکز شماره گذاری به این درخواست ها پاسخ منفی می دهیم و شماره پلاک های رند در انبارهای مراکز شماره گذاری بایگانی می شوند.

سرهنگ محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پلاک های رند فقط برای خودروهای لوکس داده می شود؟، گفت: این موضوع صحت ندارد و بر اساس سوابقی که داریم پلاک های رند به وانت، رنو 5 و پراید هم داده شده است.

وی در پایان تصریح کرد: خودروهای دارای پلاک رند در صورت مراجعه به مراکز شماره گذاری پلاک های رند از آن ها تحویل گرفته می شود و پلاک جدید در اختیار آن ها قرار داده می شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/6
خیلی سخت بود اول یه محاسبه کنن ببینن با این روش چندتا ماشین میشه شماره گذاری کرد . وقتی افراد نالایق در پست های نامربوط به تخصصشون مدیریت میکنن نتیجه میشه این که یک کار ساده رو هم نمیتونن درست انجام بدن .
1399/12/8
یکی از راه های برگرداندن پول پولدار ها همین فروش شماره های رند خودرو و تلفن .... عجیب هست که ما همه چیز مالیخولیایی میبینیم .