موضوعات داغ

نگاهی به علت اهمیت کارشناسی خودرو قبل از خرید چرا کارشناسی خودرو مهم است؟

عکس مطلب اول

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خرید خودرو که آن را به کاری سخت و تخصصی تبدیل کرده بحث فنی است. با توجه به این که این روزها انواع روش‌های کلاهبرداری هنگام خرید و فروش خودرو بسیار بیشتر و تخصصی‌تر شده و به انواع روش‌های مختلف سر خریداران ناآگاه کلاه گذاشته می‌شود، اهمیت کارشناسی خودرو قبل از خرید دو چندان شده است.

تا همین چند سال پیش اگر قصد خرید خودرو داشتید، چند حالت بیشتر پیش روی شما نبود. در حالت اول، شما خودتان یک آدم فنی بودید و از سیر تا پیاز خودرو باخبر! خودتان می‌توانستید گلیم خود را از آب بیرون کشیده و خودروی سالم و بدون ایراد بخرید.

در حالت دوم، بسیاری از ما از یک دوست یا فامیل که با بحث‌های فنی و بدنه خودرو آشنا بود خواهش می‌کردیم تا هنگام خرید به ما در مورد این مسائل مشاوره بدهد.

نهایتاً در حالت آخر هم چاره‌ای جز اعتماد به فروشنده خودرو باقی نمی‌ماند، تصمیمی که البته همیشه جواب نمی‌داد و ممکن بود با انواع خودروهای مورددار مواجه شویم.

در هر یک از این روش‌ها امکان به وجود آمدن مشکل وجود داشت و هیچ کدام کاملاً قابل اطمینان نبودند. این روزها ولی اوضاع فرق کرده و با حرفه‌ای‌تر شدن انواع روش‌های کلاه برداری، موضوع کارشناسی خودرو قبل از خرید بسیار بااهمیت شده است.

چند سالی می‌شود که به تبعیت از کشورهای خارجی، در ایران نیز شرکت‌های فعال در زمینه کارشناسی خودرو شروع به کار کرده‌اند که خدمات بررسی دقیق و کارشناسی فنی و بدنه خودرو را قبل از خرید به مشتریان ارائه می‌کنند.

شرکت سوییچ نیز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه خرید و فروش خودرو، سرویس کارشناسی خودرو را نیز در کنار سایر خدمات تخصصی خودرویی خود به مشتریان ارائه می‌کند.

کارشناسان فنی شرکت سوییچ از خبره‌ترین و بهترین‌های بازار بوده و با سال‌ها تجربه، با کمک و بهره گیری از ابزارهای مدرن و دقیق به منظور کارشناسی موتور، بدنه، سیستم تعلیق و بسیار آیتم‌های مرتبط دیگر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

از جمله بخش‌هایی که در کارشناسی فنی سوییچ مورد بررسی قرار می‌گیرند می‌توان به محل اتصال درها به بدنه، موتور، گیربکس، سرشاسی، دانه رنگ و همچنین بررسی نشت احتمالی انواع روغن اشاره کرد.

برای ثبت درخواست کارشناسی خودروی خود در شهر تهران و دریافت بهترین خدمات کارشناسی فنی و بدنه هم اکنون می‌توانید به وب سایت شرکت سوییچ مراجعه کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد