موضوعات داغ

گزارش آخرین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت

عکس مطلب اول
با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان آخرین راند از مسابقات بزرگ اتومبیلرانی سرعت سال،جام سعید اعرابیان و احمد شرقی در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از مسابقات با حضور 110 ورزشکار از استانهای سراسر کشور و استقبال علاقه مندان به اتومبیلرانی و سرعت برگزار گردید.
مقام عالی ورزش کشور ضمن حضور در راند آخر مسابقات طی گفتگویی در حاشیه این رقابتها گفت: در صورت بهبود وضعیت مالی احداث پیست های اتومبیلرانی در دیگر از استانهای کشور از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و در همین راستا با توجه به برنامه ارائه شده از سوی فدراسیون ،در توسعه زیرساختهای این رشته ورزشی وزارت ورزش و جوانان حمایتهای لازم را انجام خواهد داد.
وی در ادامه اذعان داشت:موتورسواری و اتومبیلرانی با توجه به هیجان و نشاط خاصی که دارد از جمله رشته هایی است که در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان از طرفداران قابل توجهی برخوردار است ،به همین خاطر باید در دیگر استانهای سراسر کشور نیز در توسعه و گسترش زیرساختهای این رشته مهیج اقدامات لازم صورت پذیرد.

هنرنمایی شهاب پیشانی دار

راند آخر رقابتهای اتومبیلرانی سرعت در 8 کلاس برگزار و در پایان نتایج ذیل به دست آمد:

در کلاس پراید(بی پی) ایمان زیرک از استان اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد،علی شیرزاد از اصفهان دوم شد و احمدرضا افشاری از فارس عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی علیرضا صحتی و مرتضی محمد ظاهری از استان البرز به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و ایمان نظری از تهران به عنوان سومی این کلاس دست پیدا کرد.

در کلاس Turbo اختصاصی نیز فهیم رضا کیخسروی از فارس به مقام قهرمانی دست یافت،مهدی نوروزی از تهران عنوان دوم را به دست آورد و محمدرضا همتیان از تهران بر روی سکوی سوم این رقابتها ایستاد.

در کلاس پراید اختصاصی نیز مهدی صحافی پور از استان اصفهان اول شد،فرهاد حسینیان از تهران به عنوان دومی رسید و شهرام شاه زمانی از اصفهان بر روی سکوی سوم این رقابتها ایستاد.

در کلاس 405 اختصاصی نیز مهرداد صفری از اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد،مجتبی اردستانی از تهران دوم شد و امیر حسین شبستری از تهران به عنوان سومی رسید.

در کلاس خودروهای آمریکایی ، هرمز کلهر،حمیدرضا سید مرتضی و عادل نظری از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند.

در کلاس BPG نیز مجید جوانمردی ،سعید آیدین و داریوش محمدی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس 206 اختصاصی نیز شروین یگان از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد،پرهام زربافی از تهران دوم شد و اردلان غزنوی از تهران مقام سوم این کلاس را به دست آورد.

گفتنی است روز گذشته در پایان این رقابتها با حضور مسئولین فدراسیون از کادر برگزاری مسابقات ،داوران،گروه تایم گیری ،اصحاب رسانه و حفاظت و انتظامات با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/16
واقعا خسته نباشید
ممنون به خاطر تهیه گزارش ها که می دانم واقعا تلاش میکنید و وقت میزارید
1394/12/16
رضا فهیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/12/16
اگر امکانش هست ، یه گزارش راجع به خودروهای جدید مزدا (mazda 3 2015 و mazda cx-3) که گروه بهمن می خواهد وارد کند تهیه کنید.
با تشکر فراوان.