موضوعات داغ

بهترین خودرو سال برای بانوان انتخاب شد، پژو پیشرو در کسب رضایت خانم ها!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیئت داوران مراسم خودروی سال زنان که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده، از ۵۰ روزنامه‌نگار زن صنعت خودروسازی که اهل ۳۸ کشور و ۵ قاره مختلف هستند تشکیل شده است. این روزنامه‌نگارها ۳ خودروی برتر در هر دسته را انتخاب کردند.

در پایان دور دوم، پژو ۲۰۸ موفق شد در بخش بهترین خودروی شهری، تویوتا یاریس و هوندا جاز را شکست دهد.

پژو 208

پژو ۲۰۸ که به عنوان خودروی سال ۲۰۲۰ انتخاب شده و تاکنون ۲۴ جایزه مختلف را برده است، عملکرد خیلی خوبی در سگمنت B بازار داشته است. ظاهر اسپرت و طراحی دقیقش شخصیت جذابی به آن داده که کاملا با مسیری که برند پژو پیش گرفته همخوانی دارد.

از زمان عرضه پژو ۲۰۸ تا پایان ژانویه ۲۰۲۱، ۲۶۵،۰۰۰ نسخه از این مدل در سراسر جهان به فروش رسیده است. همچنین در پایان دور دوم، پژو ۲۰۰۸ توانست در بخش بهترین شاسی بلند شهری، رنو کپچر و کیا سونت را شکست دهد. پژو ۲۰۰۸ به عنوان نماد هویت، در حالی که شخصیت خاص خودش را دارد، کاملاً در راستای اهداف برند پژو قرار دارد. از زمان عرضه پژو ۲۰۰۸ تا پایان ژانویه ۲۰۲۱، ۲۰۳،۰۰۰ نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. پژو ۲۰۸ و ۲۰۰۸ همچنین نقش مهمی در دوران گذار انرژی این برند دارند، چون هر دو با پیشرانه بنزینی (بنزین و دیزل) و برقی عرضه می‌شوند.

کابین پژو 208

این ۲ خودرو براساس این معیارها به عنوان خودروهای برتر انتخاب شدند: ایمنی، راحتی، فناوری‌ها و اتصال، نسبت کیفیت به قیمت، اثرات زیست محیطی و طراحی.

بنابراین پژو ۲۰۸ و ۲۰۰۸ از گزینه‌های نهایی اصلی مراسم خودروی سال زنان هستند که نتایج آن در ۸ مارس ۲۰۲۱ همزمان با روز جهانی زن اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/12
واقعا نمی فهمم چرا باید ماشین رو زنونه مردونه کنن؟
خب مثلا زنا چه انتظاری از ماشین دارن که مردا ندارن؟
مردا ماشین قابل اعتماد یا ماشینی که پارکش راحت باشه نمیخوان؟
بحث احمقانه ایه کلا