موضوعات داغ

خط تولید جک T8 پیکاپ جدید کرمان موتور را ببینید + فیلم

عکس مطلب اول

مدتی است که سگمنت خودروهای پیکاپ در کشورمان از رونق مناسبی برخوردار شده و هرکدام از خودروسازان کوچک و بزرگ سعی در عرضه محصولی در سگمنت پیکاپ دارند. نماینده کرمان موتور در این رقابت نیز جک T8 یا کی ام سی T8 است که اکنون کرمان موتور با ارایه یک ویدیو کوتاه، خط تولید این محصول را به نمایش درآورده است.

پیکاپ کی ام سی T8 از ظاهری مدرن و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و برخلاف اکثر پیکاپ‌های مونتاژی بازار ایران، از موتور دو لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. هدف کرمان موتور از ارایه KMC T8 به بازار، پر کردن فاصله خالی بین پیکاپ‌های ساده بازار و محصولات گران قیمت وارداتی است.

از جمله امکانات کی ام سی T8 می‌توان به مواردی همچون کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سیستم ترمز ضدقفل ، سیستم توزیع نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز اضطراری ، سیستم کنترل ایستایی خودرو در سربالایی ، ترمز کمکی هیدرولیکی ، کنترل کشش ، کنترل دینامیکی خودرو ، کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد که این خودرو را در مقایسه با سایر پیکاپ‌های تولید داخل ارتقا می‌دهند.

در حالی که اکثر پیکاپ‌های تولید داخل از پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برند، جک T8 مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژر است که حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای کی ام سی T8‌ نیز از نوع شش سرعته دستی است. دیگر مشخصه‌های فنی این خودرو نیز شامل مواردی نظیر استاندارد آلایندگی یورو 5، قفل دیفرانسیل برقی،مخزن سوخت 76 لیتری و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی بر روی چرخ‌ها می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/17
با سلام - خوبه ولی ای کاش یه پیکاپ جدید تولید میشد که دوگانه سوز بود ، مثل آسنا آمیکو .
در ضمن مشکل بزرگ خودروهای خانواده جک کیفیت رنگ اونها هست ونمیدونم مشکل از خط رنگ کرمان موتور هست یا جنس رنگ ؟ البته رنگ آمیزی غیر رباتیک که در تصاویر مشخص هست باعث میشه ذخامت رنگ روی بدنه در تمام نقاط یکی نباشه و خطای انسانی شامل خستگی میتونه در این مطلب سهیم باشه - من که جک جی 5 مشکی داشتم جرات نمیکردم دست به بدنش بزنم ، بیچارم کرد ، یه جاهایی از بدنه بعد از مدتی کمرنگ تر از بقیه جاها بود و زیر نور آفتاب خیلی مشخص بود (مثل بالای درب صندوق عقب)
امیدوارم این مشکل در سری جدید تولیدات برطرف شده باشه ولی در هر صورت توصیه میکنم بدنه خودرو صفر کیلومتر رو پس از تحویل ، بلافاصله به لایه سرامیک مرغوب مجهز کنید .
ممنونم