موضوعات داغ

فیلم درگ بین مک لارن و هواپیما در دوبی

عکس مطلب اول
در این ویدیو قصد داریم شما را به دیدن مسابقه‌ای میان زمین و آسمان دعوت کنیم، مسابقه‌ای که در آن یک پهپاد کنترلی در مقابل مک لارنی از ناوگان پلیس دبی قرار می‌گیرید.
به طور خلاصه، هواپیمای بدون سرنشینی که در این ویدیو به مسابقه با مک لارن می‌پردازد، از هواپیماهای ملخ دار چهار موتوره است که می‌تواند به سرعتی 150 کیلومتری برسد و در عین حال مانورپذیری بسیار بالایی هم داشته باشد. این هواپیما در واقع توسط پسربچه‌ای کوچک هدایت می‌شود که در انتهای مسیر و کنار خط پایان ایستاده و از طریق کنترل از راه دور به کنترل آن می‌پردازد.
مک لارن مورد نظر از ناوگان پلیس دبی هم از نمونه 650S است که قادر به رسیدن حداکثر سرعتی 329 کیلومتر بر ساعتی است، ولی از آنجایی که پیست مسابقه دارای پیچ‌های متعددی است و بخشی از آن هم در پیست مسابقه شهری دبی برگزار می‌شود، از این رو نیاز به سرعت‌های پایین برای عبور از این پیچ‌هاست که سرعت و عملکرد مکلارن را به شدت پایین می‌آورد.
زمان مسابقه برای دید بهتر، در شب انتخاب شده و مسیر مسابقه هم توسط دروازه‌هایی ساخته شده از چراغ‌های نئون مشخص شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی مورد نظر از مسابقه این دو وسیله زمینی و هوایی را مشاهده کنید.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/18
خوب حالا که چی؟!!!!!!!!!!!!
1394/12/19
تو واقعا مشکل داری , برو خودتو به ی روانشناس نشون بده تا دیر نشده .
1394/12/19
هیچی میخان بگن ما دیگه شتر سوار نمیشیم متمدن شدیم شدیم این... این شهرمونه اینم ماشین پلیسمونه...ما چی داریم نشون بدیم...؟؟؟؟؟
1394/12/19
مسخرا معلوم نیس چی شد از این عربا بیشتر از این هم انتظار نیست فقط ابرو مک اارن را بردن
1394/12/19
سلام خسته نباشی بسیار زیبا بود لذت بردم تشکر از شما ..........
1394/12/19
چه ربطی داشت این کلیپ تبلیغ دبی هست نه مسابقه!!!!
1394/12/19
عرب عرب عرب یعنی چی شد که این شیر سوسمار خور ها مک لارن سوار شدن و ما ..................................................................