موضوعات داغ

پیشرانه ای دیزلی برای مینی کلابمن

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مینی از مدلی جدید کلابمن با کد D رونمایی کرد که به یک پیشرانه کوچک بهینه مجهز شده و کاربرد اصلی آن هم در شهرها تعیین شده است.
امروزه در جهان میزان مصرف سوخت و مقدار آلایندگی تبدیل به یک مبحث جدی شده است، از این رو شرکت خودروسازی مینی برای کلابمن جدید خود پیشرانه‌ای انحصاری 1.5 لیتری توربو دیزلی 3 سیلندر را در نظر گرفته که می‌تواند 116 اسب بخار (85 کیلووات) قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید کند. کد D در انتهای نام گذاری کلابمن هم به خاطر دیزلی بودن پیشرانه آن است.
در عملکرد این پیشرانه بر روی این خودرو هم شاهد بدست آمدن شتاب صفر تا صد 10.4 ثانیه در کنار حداکثر سرعت 191 کیلومتر بر ساعتی هستیم که با توجه به چنین پیشرانه‌ای، عدد قابل توجهی بدست آمده است. مقدار مصرف سوخت این پیشرانه به ازای پیمود هر 100 کیلومتر هم به صورت میانگین و در سیکل ترکیبی، حدود 3.8 تا 4 لیتر اعلام شده و این در حالیست که مقدار گازهای آلاینده تولیدی آن هم به 99 گرم در هر کیلومتر رسیده است. برای تبدیل و انتقال قدرت هم خریداران می‌توانند از میان جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی استاندارد و 6 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک، یکی را برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی موتور خود انتخاب کنند.

مینی کلابمن با پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی

علاوه بر پیشرانه جدید، شرکت سازنده اعلام کرده که جدیدا بر روی این خودرو از یک سیستم ناوبری بهینه سازی شده، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، کروز کنترل، غربیلک چرمی فرمان، چراغ‌های اتوماتیک، برف پاک کن اتوماتیک، رادیو دیجیتال و سیستم کنترل فشار باد تایرها استفاده کرده است. هرچند گزینه‌هایی اختیاری همچون چراغ‌های پیشانی LED، چراغ‌های مه شکن جدید، روکش‌های چرمی برای ادوات داخلی کابین، صندلی‌های اسپرت مجهز به گرم کن و یک سیستم کمک پارک هم در سبد سفارشات این کمپانی گنجانده شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/23
چقدرزیبا و با کیفیت . کاش بجای اینهمه لگن کره ای و فرانسوی ! چندتا نمایندگی از انگلیس میومد ایران ! مثله mini, Jaguar, land rover :((( . مگه ما ایرانیها آدم نیستیم که ماشین انگلیسی سوار بشیم چرا اینها همه توی کشور های عربی نمایندگی دارن و باقیمته مناسب به مردم فرخته میشن اما توی ایران اینقدر محدودیت گذاشتن برامون :( این واقعن انصاف نیست .
1394/12/23
دوستان ماشين باز عزيز و سايت محترم خودرو بأنك لطفا كمكم كنيد
به شدت بين الفا رمئو جوليتا و فلوكس واگن بيتل موندم لطفا كمكم كنيد به نظر شما كودوم يكي بهتره؟؟؟ هر كودوم چه مزيتي به اون يكي دارن...
خودم بيشتر نظرم رو بيتله اما مي خوام شمام نظر بدين...
درضمن خودرو بانك به محض خريد يكي از اين دو خودرو حتما باهاتون هماهنگ مي كنم و ماشين و براي تست مي ارم براتون.. چون هيچ كودوم و تست نكردين تا حالا،،،.
فقط كمكم كنيد ببينم كودوم بهتره؟؟؟ بيتل؟؟؟ جوليتا؟؟؟
1394/12/23
بیتل
1394/12/24
بیتل
1394/12/24
به نظر من جولیتا بهتره