موضوعات داغ

تیونینگ سنگین آمرکایی روی لکسوس NX300h

عکس مطلب اول
چیزهای عجیب و خارق العاده در دنیای خودرو زیاد یافت می‌شود و با کمی جستجو در وب، می‌توان با خیلی از آن‌ها آشنا شد. یکی از این موارد خارق العاده را می‌توان در یک سایت روسی پیدا کرد که در اصل یک خودروی لکسوس NX300h بوده و به تازگی توسط یک شرکت تیونینگ آمریکایی تحت عنوان AMGAR توسعه پیدا کرده است.
برای این خودروی شاسی بلند لکسوس، نام افسانه‌ای "ققنوس" انتخاب شده که در زبان لاتین به نام "فونیکس (Phoenix)" شناخته می‌شود. اولین مسئله‌ای که در این خودرو جلب توجه می‌کند، طراحی ظاهری آن است که حالا با جذابیت بیشتری به نمایش گذاشته شده، در جلو شاهد جلوپنجره اصلی خودرو، ولی با زنبوری داخلی مشکی رنگ و حاشیه کرومی تبدیل شده به رنگ مشکی هستیم که در کنار چراغ‌های پیشانی مشکی شده، به خشن‌تر کردن چهره این خودرو کمک کرده است. در زیر مجموعه سپر هم جدیدا از یک بامپر استفاده شده تا نیروی چسبندگی را افزایش بخشد.

تیونینگ لکسوس NX توسط AMGAR انجام شده

بهترین عملکرد طراحی را هم می‌توان در عقب خودرو مشاهده کرد که با اسپویلری سقفی بزرگ، اسپویلری جانبی در زیر شیشه عقب، چراغ‌های خطر کاملا مشکی، خروجی‌های کرومی دوبل اگزوز و یک دیفیوزر عجیب و غریب توسعه یافته است. برای جبران سایز رینگ‌های بزرگ خودرو هم متخصصان AMGAR مجبور به حجیم‌تر ساختن گلگیرهای روی چرخ‌ها شده‌اند.
در خصوص پیشرانه این خودرو هم شرکت مذکور تقویت کننده اطلاعاتی ارائه نکرده است، پس می‌توان نتیجه گرفت که حوزه کاری این تیونر تنها به ویرایش طراحی معطوف شده و کاری به کار پیشرانه خودرو نداشته است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/25
وای خدا ....
1394/12/25
ببخشید پس چرا پلاک ماشین روسیه هست؟
مگه تو خود آمریکا لکسوس NX پیدا نمیشده که رفتن ماشین روسی گرفتن تیونینگ کردن؟!