موضوعات داغ

لوگوی MG نیز تغییر کرد؛ بروزرسانی و ساده تر شدن لوگو خودروسازی ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی MG از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و با حفظ همان طراحی اصلی، تغییراتی بر روی لوگوی جدید خود ایجاد کرده است که در واقع نسبت به گذشته ساده تر شده و از طراحی گرافیکی مختصرتری استفاده می کند.

پیش از این شاهد لوگوی کرومی رنگ 3 بعدی MG بر روی محصولات این شرکت بودیم که در سال 2010 میلادی معرفی شد، اما حالا پس از گذشت تقریبا 11 سال این لوگو با تغییراتی همراه شده و اکنون کاملا سیاه پوش شده است و طراحی گرافیکی کمتری در آن بکار گرفته شده تا گیرایی بالاتری برای مخاطبان داشته باشد.

لوگوی جدید MG

این بروزرسانی با نازک کردن 8 ضلعی کناری لوگو، از بین رفتن طراحی 3 بعدی گرافیکی، بهینه سازی ساختار کلی و همچنین بزرگ تر شدن حروف داخلی انجام شده است تا ارائه بصری راحت تری داشته و بنابر ادعای MG، برای جوانان جذابیت بیشتری داشته باشد!.

با معرفی لوگوی جدید MG، این شرکت خودروسازی مسیر جدیدی را دنبال می کند و از این پس محصولات خود را با طراحی جذاب تر، ویژگی های اسپرت و جوان پسند و همچنین فناوری های هوشمند بیشتر راه اندازی خواهد کرد و معرفی خودروی کانسپت MG Cyberster هم می تواند آغازگر این تحول در شرکت خودروسازی MG باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد