موضوعات داغ

پرداخت عوارض آزادراهی با اپلیکیشن تاپ

عکس مطلب اول

توقف‌های مکرر در جاده برای پرداخت عوارض آزادراهی برای هر راننده‌ای آزاردهنده است. انگار تا خودرو روی دور می‌افتد و همه چیز برای سریع‌تر رسیدن به مقصد عالی به نظر می‌رسد؛ یک ایستگاه عوارضی از آسمان فرود می‌آید تا تمام سرعت ما را بگیرد. گاهی وقت‌ها پول نقد نداریم، گاهی کارت بانکمان را پیدا نمی‌کنیم و گاهی باید مدت‌ها در صف پرداخت عوارض بایستیم و آه بکشیم.

تاپ، با ویژگی پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، تجربه خوشایندتری از سفر را برای ما فراهم کرده است. برای استفاده از ویژگی پرداخت عورض آزادراهی تاپ، فقط کافیست شماره پلاک خودرو خود را در اپلیکیشن وارد کنیم و دیگر حتی در صورت عبور از عوارضی بدون پرداخت هم لازم نیست نگران جریمه شدن باشیم.

در واقع شما با وارد کردن شماره پلاک خودرو در تاپ تا یک ماه فرصت دارید عوارض خودرو خود را بدون جریمه شدن بپردازید. علاوه بر این با شارژ کیف پول تاپ، بعد از عبور از هر عوارضی، مبلغ عوارض به صورت خودکار توسط تاپ از کیف پول شما پرداخت خواهد شد.

این فقط یکی از خدمات خودرویی کاربردی تاپ برای بهبود تجربه سفر و رانندگی برای صاحبان خودروهاست. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با سایر ویژگی‌های خدمات خودرویی تاپ بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن تاپ

راهنمای مرحله به مرحله پرداخت عوارض آزادراهی با اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با شارژ کیف پول تاپ، به طور خودکار عوارض آزادراهی خودرو خود را پرداخت کنید. همچنین می‌تواندی بدهی‌های عوارض پیشین خود را هم با تاپ پرداخت کنید.

علاوه بر این با وارد کردن پلاک خودرو در تاپ، تا یک ماه فرصت دارید در صورت عبور از ایستگاه‌های عوارضی آزادراه‌ها بدون جریمه شدن (جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی 30 هزار تومان است)، عوارض خود را پرداخت کنید.

برای استفاده از این ویژگی، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- اپلیکیشن تاپ را از یکی از بازارهای اپلیکیشن نصب کنید. (گوگل پلی، کافه بازار، مایکت ....)

2- پس از ورود به اپلیکیشن وارد قسمت خودمات خودرو شوید

3- در این قسمت، گزینه عوارض آزادراهی را انتخاب کنید.

4- حالا پلاک خودروی خود را وارد کنید و گزینه افزودن پلاک جدید را لمس کنید.

5- منتظر استعلام وضعیت پلاک خودروی خود بمانید.

6- پس از استعلام تاپ از وضعیت خودروی شما، می‌توانید میزان بدهی عوارض را مشاهده کنید و برای پرداخت آن اقدام کنید.

همچنین برای شارژ کیف پول تاپ مراحل زیر را طی کنید. شارژ کیف پول تاپ به شما این امکان را می‌دهد که از ویژگی پرداخت عوارض آزادراهی به صورت خودکار استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی کاربردی، حتی اگر فراموش کنید عوارض خود را پرداخت نمایید، به طور خودکار توسط تاپ پرداخت خواهد شد و امکان جریمه شدن به دلیل عدم پرداخت عوارض آزادراهی شما به صفر خواهد رسید.

1- ابتدا وارد اپلیکیشن تاپ شوید.

2- از منوی پایینی اپلیکیشن، کیف پول را انتخاب کنید.

3- در این بخش کد ملی خود را وارد کنید و پس از مطالعه قوانین و شرایط تاپ، تیک این قسمت را بزنید. سپس گزینه ثبت در پایین صفحه را لمس کنید.

4- در صفحه بعد روی اولین گزینه، یعنی افزایش موجودی کیف پول کلیک کنید.

5- مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید و سپس گزینه تأیید را لمس کنید.

6- در آخر وارد بخش پرداخت می‌شوید.

پس از نهایی شدن پرداخت، کیف پول تاپ شما، به مبلغ دلخواه که وارد کرده‌اید شارژ می‌شود. از این شارژ می‌توانید برای پرداخت عوارض آزادراهی، پارک حاشیه‌ای و بسیاری خدمات دیگر استفاده کنید. از این شارژ می‌توانید برای انتقال وجه به کارت شخص دیگر استفاده کنید و هر زمان که تمایل داشتید، از آن کیف پول خود برداشت کنید.

اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ چیست و چه خدماتی برای کاربران خود فراهم می‌کند؟

تاپ، یک اپلیکیشن خدماتالکترونیکی است که با هدف رفع سریع و آسان نیازهای روزمره ضروری کاربران خود؛ مانند نقل و انتقالات مالی، پرداخت هزینه‌ها، انواع بیمه‌ها، پرداخت عوارض خودرویی، خرید شارژ و اینترنت همراه و بسیاری خدمات دیگر ایجاد شده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن تاپ که نصب آن را برای هر شهروند امروز ضروری می‌کند عبارتند از:

- با تاپ تمام پرداخت‌های آنلاین خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، بدون نیاز به مراجعه به بانک، ایستگاه‌های عابر بانک و نصب اپلیکیشن‌های متعدد برای تمام حساب‌های پس انداز انجام می‌دهیم.

- با نصب تاپ به ندرت به کشیدن کارت در فروشگاه‌ها و سایر مراکز خرید پیدا می‌کنیم. با استفاده از کدپرداز تاپ، امکان پرداخت هزینه خریدهای فروشگاهی امن برای کاربران فراهم شده است.

- با تاپ، خرید شارژ و اینترنت همراه، کمتر از یک دقیقه از وقت ما را می‌گیرد.

- امکان خرید انواع بیمه‌ها، مانند بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه آتش سوزی و غیره از تمام شرکت‌های بیمه معتبر با تخفیف‌های ویزه در اپلیکیشن تاپ فراهم شده است.

- با تاپ می‌توانیم از خدمات خودرویی متنوع مانند پرداخت عوارض آزادراهی، خرید طرح ترافیک روزانه، پرداخت هزینه پارک حاشیه‌ای و ... به سادگی استفاده کنیم.

- حتی خرید بلیت هواپیما و اتوبوس، و اماکن گردشگری کشور هم با تاپ، سریع و ساده امکان پذیر است.

در واقع، اپلیکیشن تاپ، نیازهای ضروری کاربران خود به خدمات آنلاین مختلف را در بستر تنها یک اپلیکیشن در اختیار آنها قرار داده است.

با تاپ دیگر نیازی نیست چندین اپلیکیشن مختلف را برای دریافت خدمات آنلاین روی گوش خود نصب کنیم. همه خدمات لازم همینجا در اختیار شما قرار دارد.

چرا به تاپ اعتماد می‌کنیم؟

تاپ، با ضمانت شبکه بانکی کشور و زیر نظر مستقیم بانک مرکزی انواع خدمات آنلاین پرداخت و سایر خدمات ضروری روزمره را برای کاربران خود فراهم کرده است. اپلیکیشن تاپ، متعلق به شرکت «تابان آتی پرداز» است. این شرکت زیر مجموعه گروه داده پردازی بانک پارسیان و تحت نظارت شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، شاپرک و بانک مرکزی فعالیت می‌کند. با تاپ، تمام خدمات آنلاینی که انتظار داریم در یک اپلیکیشن و با امنیت و سرعت بالا دریافت می‌کنیم. پس با خیال راحت اپلیکیشن تاپ را روی گوشی خود نصب کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

نصب تاپ از گوگل پلی :

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد