موضوعات داغ

کیا K9 مدل 2022 بدون استتار در کره جنوبی مشاهده شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی تصاویری از سدان لوکس و فول سایز کیا K9 در رسانه‌ها منتشر شده که این خودرو را بدون هیچ‌گونه پوشش استتار به تصویر کشیده است. مطابق این تصاویر کیا K9 مدل 2022 یک مدل کاملا جدید خواهد بود و با نسل قبلی خود به کلی متفاوت است، در حالی که اکثر خودروهای جدید کیاموتورز فیس لیفتی از نسل قبلی خود محسوب می‌شوند.

کیا K9 بزرگترین خودرو در سبد محصولات کیا است و با این نام در بازار داخلی کره عرضه خواهد شد. کیا K9 در ایالات متحده با نام کیا K900 شناخته می‌شود. نخستین نسل کیا K9 دو سال پیش به بازار عرضه شد و اکنون کیا تصمیم گرفته تا این سدان بزرگ را با تغییراتی گسترده و تحت قالب نسل جدید روانه بازار کند.

جلوپنجره کیا K9 مدل 2022 به کلی با نسخه قبلی متفاوت است و چراغ‌های افقی نمایان‌گر یک سدان لوکس و باوقار هستند. در نمای عقب شاهد طرحی جدید برای چراغ‌ها هستیم که تمامی عرض اتومبیل را در بر گرفته است. کیا K9 سدانی مدرن خواهد بود و به جدیدترین فناوری‌ها مجهز خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که سطح تغییرات فضای درونی کیا K9 چقدر خواهد بود، با این حال انتظار می‌رود که کیا تریم داخلی جدیدی را برای این سدان در نظر بگیرد. علاوه برآن موتورهای جدیدی برای نسخه 2022 از کیا K9 در نظر گرفته نشده است و همچنان شاهد موتورهای 3.3 و 3.8 لیتری V6 و پنج لیتری V8‌ در این خودرو خواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد