موضوعات داغ

شوروم و بوتیک بوگاتی در مونیخ

عکس مطلب اول
در هفته گذشته بوگاتی اولین شوروم و بوتیک خود در اروپا را در شهر مونیخ آلمان افتتاح کرد. قبل از این بوگاتی چنین شورومی را که به Lifestyle معروف است در توکیو ژاپن و مونت کارلو بازگشایی کرده بود و حال مونیخ شهری است که بوگاتی برای چنین شورومی در اروپا انتخاب کرده است. بوگاتی اعلام کرده که مونیخ را به دو دلیل برای بازگشایی چنین شورومی انتخاب کرده است، یکی اینکه این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای آلمان است و تا به حال تعداد سفارش قابل توجهی برای مدل شیرون از این شهر برای بوگاتی ارسال شده است. همچنین مونیخ یکی از شهرهای مد و Fashion آلمان است و مردم این شهر مشکلی برای به نمایش گذاشتن نوع زندگی و لباس خود ندارند و لذا فروش لباس و لوازم های مختلف بوگاتی می تواند پتانسیل خوبی در این شهر داشته باشد.

از هر آیتم تنها 431 عدد وجود دارد، این عدد حداکثر سرعت شیرون است

در قسمت بوتیک این شوروم لباس های مخصوص زنانه و مردانه ای وجود دارد که باید گفت لباس های این قسمت به صورت دست ساز و از بهترین مواد ساخته شده است. یکی از نکات جالب این است که تمامی آیتم هایی که در این شوروم بوتیک تهیه شده به تعداد 431 عدد موجود است، عددی که به دلیل حداکثر سرعت 431 کیلومتر در ساعت بوگاتی شیرون انتخاب شده است. تمامی لباس ها، ساعت ها و ... در ایتالیا و توسط خانه هنر بوگاتی ساخته شده است.
اروپا بزرگترین بازار بوگاتی محسوب می شود و در این قاره آلمان، سوئیس و انگلستان مهم ترین کشورها برای فروش بوگاتی محسوب می شوند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/3
ما با ساینا اونا با بوگاتی اخرین محصول دو کشور در خودرو به به . 😨
1395/1/3
ما هم میگیم سایپا 431 se فرقی نداره
1395/1/3
اين محصول بي نظيره. بايد به گروه فولكس تبريك گفت بابت طراحي و مهندسي اين خودرو. هر چي نگاش ميكنم سير نميشم.
1395/1/3
اگر از روی پراید میساختن محصولاتشون خاص تر بودن چون با توجه به نهایت سرعت پراید از هر چیز 50-60 تا بیشتر نمیتونستن بسازن!!
1395/1/4
آقا این طراحی دزدیه!!!
اینو از ایران خودرو دزدیدن!!
به جون مادرم راست میگم!
این طراحی خودرو سبلان در راستای اقتصاد مقاومتی بوده اینا دزدیدن.