موضوعات داغ

خلاقیت در ساخت کانکس کاروان مسافرتی، خانه متحرک فرانسوی روی دو چرخ

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت فرانسوی بلوچون در زمینه ساخت خانه‌های کوچک فعالیت می‌کند و تاکنون مدل‌های موفقی از این خانه‌ها را روانه بازار کرده است. خانه کوچک و مینیاتوری Salamander، جدیدترین محصول این شرکت است که برای گردشگران پارک طبیعی Combe Rossignol در دیژون فرانسه ساخته شده است و امکان تحرک درون پارک را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

این خانه متحرک شش متری بر روی یک تریلر دومحوره قرار دارد و از ورق‌های آلومینیوم ساخته شده است. فضای داخلی این خانه از مخلوط چوب‌های کاج، صنوبر و بلوط ساخته شده که فضایی گرم و دنج را برای آن ایجاد کرده است.

دو پنجره بزرگ برای خانه متحرک سالاماندر در نظر گرفته شده که نور قابل توجهی را به درون هدایت می‌کنند. مبلمان سه نفره قرار گرفته درون این خانه نیز همزمان به عنوان صندلی نشیمن و تختخواب ایفای نقش می‌کند. سالاماندر با وجود ابعاد کوچک، به تمامی ملزومات مجهز است و تجهیزاتی همچون دوش حمام، دستشویی، یخچال، سینک ظرفشویی و کابینت را درون خود جا داده است. یک میز ناهار خوری از جنس بلوط نیز برای این خانه در نظر گرفته شده که می‌تواند چهار نفر را درون خود جای دهد.

این خانه حتی یک اتاق خواب را نیز در قسمت بالای حمام دارد که از طریق راه پله می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. شرکت بلوچون هنوز قیمتی را برای فروش این خانه اعلام نکرده است اما افراد می‌توانند سالاماندر را به قیمت 180 دلار یا 150 یورو به ازای هر شب اجاره کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/29
خدای من! خیلی قشنگه
دلم از این خونه ها میخوادددد
کاش یکی منو ببره فرانسه از این خونه ها داشته باشم