موضوعات داغ

طرح جدید رینگ فیدلیتی چگونه است؟

عکس مطلب اول

روز جمعه گذشته گردهمایی خودروی هاوال برگزار شد که گزارش آن را در خودروبانک کار کردیم. در طی این مراسم دو دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی توسط بهمن موتور حضور داشتند که برای بازدید توسط شرکت کنندگان این مراسم آمده بودند. اما نکته قابل توجه در این مورد، رینگ جدیدی بود که روی خودروی فیدلیتی نصب شده بود. طرح این رینگ قبلاً توسط بهمن موتور به نمایش در نیامده بود و حال اولین بار است که طرح جدید این رینگ را می توانیم ببینیم.

رینگ جدید فیدلیتی

همانطورکه مشخص است، این رینگ با سایز 20 اینچی مثل طرح قبلی نصب شده که برای نمای کناری چهره خوبی را رقم زده است. این طرح پنج پره به صورت مشبک است و مشتریان می توانند در هنگام خرید، طرح رینگ خود را انتخاب کنند.

به نظر شما کدام طرح جذابیت بیشتری دارد؟ رینگ قبلی که چندین بار به نمایش درآمده یا طرح جدید رینگ که در این صفحه می توانید مشاهده کنید؟

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/24
آقا این رینگ قبلاً توسط بهمن موتور به نمایش در آمده بود ، اینکه رینگ قبلی که چندین بار به نمایش درآمده یا طرح جدید رینگ که در این صفحه می توانید مشاهده کنید سوال من اینه که به نظر خودروبانک که اینقدر تبلیغ میکنه کدام طرح جذابیت بیشتری داره؟
1400/4/24
یه اده گول رینگ رو میخورن یه ملیارد پول بیزبون رو به این میده واقعا متاسفم از ماست که بر ماست ۱ ملیارد بده به چینی که چی بشه
1400/6/25
سلام
باز هم نظرات احساسی....
چرا ازخواب بیدار نمیشیم....
بله اسی جان، یه میلیارد نمی ارزه ولی
۱- فعلا بازار ایران انحصاریه و قیمتا حباب دارند. (مگه بی کیفیتهای داخلی رو به قیمت میخریم؟)
۲- چین دیگه اون چین قدیم نیستا
کل دنیا رو داره قبضه میکنه
اروپا و آمریکاییها هم دارن چینی میخرن دیگه
همونطور که کره ای ها خودشون رو به ژاپنی ها رسوندن، چینی ها هم توقف نکردن، کمی در عرصه جهانی مطالعه کنیم، آینده نگر تر باشیم.
۳- فقط خدمات خودروی چینی مشکل داره که اون هم تقصیر خود ما ایرانی هاست. البته گویا گروه بهمن خوشنامتر از بقیه است.
1401/1/9
خب جناب اقای اسی شما که خیلی با فهمی بگو ببینم با ۱ میلیارد ادم چه ماشینی بخره؟ماشین ۱۰ سال پیش که معلوم نیست صاحبش چه جور ازش مراقبت کرده؟متاسفانه امثالی مثل شما فقط بلدن بگن ما زیاد میفهمیم.
1401/6/5
چینی چه مشکلی داره ؟؟ همش چینی چینی چینی.
خودرو های چینی با بقیه رقابت میکنند.
1401/12/12
چینی؟؟ اگر کمی به کیفیت خودروهای چینی دقت کنی متوجه پیشرفت واقعا شگرف آنها میشی. مشکل بازار خودرو کشور این نیست که مثلا فیدلیتی چینی هستش یا کره ای. در کشور چین با وجود رقابت شدید همین خودروها خوب فروش میرن. البته با قیمت های رقابتی. پس مشکل چینی بودن نیست. مشکل انحصاری بودنه. درضمن شما اگر پول داری ۵ برابر بده کره ای بخر. یا بنز بخر. ما نهایتا توان خرید همین ها رو داریم. من جک اس ۵ دارم ۵ ساله و از کیفیتش راضی ام. مشکل قیمت هم ربطی به چینی بودن نداره. کره ای ها هم چند برابر قیمت جهانی در ایران قیمت دارن!
1402/4/31
رینگ جدید (مشبک) بسیارنامناسب برای این خودرو می باشد .رینگ ده پر 11 اتومبیل خیلی خشنترنشان می دهد .