موضوعات داغ

جی ام سی ویگوس 2022 وارد بازار مکزیک شد، رقیب چینی نیسان ناوارا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند چینی جی ام سی چندسالی است که در بازار مکزیک حضور دارد و محصولات خود را از طریق شبکه خرده‌فروشی Motornation به بازار این کشور عرضه می‌کند. جی ام سی ویگوس 2022 جدیدترین محصول این شرکت است که در سگمنت پیکاپ‌های متوسط قرار دارد و براساس همکاری مشترک جی ام سی و فورد به تولید رسیده است.

جی ام سی ویگوس 2022 به موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری توربو مجهز است که 177 اسب‌بخار قدرت و 389 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس خودرو نیز از نوع شش سرعته دستی است و قدرت تنها به یک دیفرانسیل اعمال می‌شود.

جی ام سی ویگوس

سیستم صوتی به همراه دو بلندگو و نمایشگر 10 اینچی با پشتیبانی از بلوتوث، دی‌لایت، چراغ مه شکن جلو، فرمان چند منظوره قابل تنظیم دستی، روکش چرمی صندلی‌ها، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین و تهویه مطبوع اتوماتیک از جمله امکانات رفاهی جی ام سی ویگوس هستند. کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم‌های ترمز ABS و EBD و سامانه PDC یا کمک پارک تجهیزات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

جی ام سی ویگوس 2022 در دو تیپ GL با قیمت 439000 پزو (545 میلیون تومان) و تیپ LX با قیمت 462،900 پزو (574 میلیون تومان) در بازار مکزیک قابل خریداری است. نیسان ناوارا، جک T6 و جک T8 از جمله رقبای این پیکاپ چینی در بازار مکزیک هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد