موضوعات داغ

بنتلی کانتیننتال GT اسپید با اسب‌های بیشتر

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بنتلی سال جدید میلادی خود را با مدلی جدید از کانتیننتال GT اسپید آغاز کرد که حالا با بروزرسانی و تقویت های اعمال کرده در بخش فنی این خودرو، توانسته حداکثر قدرت تولیدی را 7 اسب بخار و همچنین گشتاور تولیدی موتور را هم 20 نیوتن متر بیشتر کند.
همانطور که گفتیم، شرکت خودروسازی بنتلی اصلاحاتی بر روی پیشرانه عظیم 6 لیتری دوازده سیلندر این خودرو انجام داده که حالا با تغییرات اعمال شده، حداکثر قدرت تولیدی آن به 642 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن هم به 840 نیوتن متر رسیده که هر دو بین 2000 الی 5000 دور بر دقیقه بدست می‌آیند.

نسخه Black از کانتیننتال GT نیز معرفی شده است

در عملکرد هم با تشکر از قدرت و گشتاور اضافه شده، شاهد شتابی صفر تا صد 4.1 ثانیه‌ای در کنار حداکثر سرعتی 331 کیلومتر بر ساعتی هستیم که نسبت به مدل قبل خود، حدود 0.1 ثانیه سریع‌تر از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
همراه با معرفی پیشرانه جدید برای بنتلی کانتیننتال GT، این کمپانی نسخه‌ای "بلک" هم از این برند ارائه کرده که برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل (کروکی) ارائه می‌شود و در این نسخه طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها در کنار چراغ‌های پیشانی جدید و رینگ‌های جدید 21 اینچی آلیاژی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تغییرات محسوسی هم در دیفیوزر عقب، شکاف‌های جلو بوجود آمده و همچنین از قطعات فیبرکربنی بیشتر از قبل در طراحی و توسعه این خودرو استفاده شده است.
شرکت سازنده اعلام کرده که هر دو نسخه استاندارد GT اسپید و GT اسپید نسخه بلک قابل دسترسی هستند و از همین حالا می‌توان برای ثبت سفارش آن اقدام کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/19
از کمپانی بنتلی خواهش میکنم نسخه بلک رو به هیچ وجه تولید نکند چرا که انصاف هم خوب چیزیه قلب طرفدارانش به حد کافی ضعیف شده نسخه بلک باعث انهدام قلب عزیزان خواهد شد .بنده با اینکه شیفته و عاشق خودروهای ژاپنی هستم با دیدن مرد خوش قیافه خاص و جنتلمن انگلیسی دچار شوک میشم بگذریم از مشخصات فنی بنتلی که جنون هدیه میکند. در یک کلام بنتلی را سفینه جهنمی در نسخه بلک مینامم..
1395/1/19
بسیار زیباست.
از نزدیک ببینی خیلی بزرگ، وزنشم بیش از ۲ تن، البته دقیقا نمیدونم کدوم مدلش رو دارم میگم.
1395/1/19
خودروی خاص و باوقاریه.