موضوعات داغ

معرفی فیس لیفت تسلا مدل S

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تسلا به وعده‌ای که هنگام معرفی تسلا مدل 3 داده بود عمل کرد و یکی دو روز پیش به معرفی نسخه فیس لیفت از تسلا مدل S پرداخت.
با اولین نگاه به تسلا مدل S، فورا به تغییرات ایجاد شده در چهره آن پی خواهید برد. طرحی که مابین تسلا مدل 3 و شاسی بلند تسلا مدل X قرار گرفته و چهره‌ای متفاوت از قبل خود را به نمایش گذاشته است. بدین صورت که می‌توان حالا چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای مشبک شبیه به تسلا مدل X و مجموعه سپری اقتباس شده از تسلا مدل 3 را در چهره تسلا مدل S شاهد بود.
تغییرات داخل کابین هم نسبتاً جزیی هستند، ولی جدیداً از صندلی‌های مجهز به گرمکن، سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگری بزرگ 17 اینچی استفاده کرده‌اند که از بلوتوث و USB و دوربین دید عقب و یک سیستم ناوبری پشتیبانی می‌کند. دیگر گزینه‌هایی همچون روکش‌های چرمی ناپا، روکش‌های چرمی آلکانتارا، چراغ‌های LED برای روشنایی داخل کابین، فیلتر هوای HEPA، گرمکن صندلی‌های عقب و یک غربیلک فرمان متفاوت از مدل استاندارد هم وجود دارد که می‌توان به صورت سفارشی بر روی تسلا مدل S فیس لیفت نصب کرد.
برای بخش فنی این خودرو هم چهار نوع سیستم محرک در نظر گرفته شده است. برای مدل اولیه که کد S 70 دارد، تنها از یک موتور الکتریکی محرک استفاده شده که می‌تواند قدرتی 315 اسب بخاری و گشتاوری 440 نیوتن متری تولید کند و شتاب صفر تا صد را در 5.5 ثانیه پر کند.
دومین مدل با کد S 70D هم به دو موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که قدرت تولیدی آن به 328 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 525 نیوتن متر می‌رسد تا بتواند شتابی صفر تا صد 5.2 ثانیه‌ای را برای این خودرو به ثبت برساند.

فیس لیفت تسلا مدل S

سومین مدل از تسلا مدل S هم با کد 90D شناخته می‌شود که دارای دو موتور الکتریکی بوده و برای ثبت شتابی صفر تا صد 4.2 ثانیه‌ای، می‌توانند حداکثر قدرتی 417 اسب بخاری و گشتاوری 658 نیوتن متری تولید و روانه خروجی قدرت کنند.
آخرین و قدرتمندترین مدل از تسلا مدل S هم، مدل S P90D است که به دو موتور قدرتمند الکتریکی مجهز شده و می‌تواند در حالت ترکیبی، حداکثر قدرتی 463 اسب بخاری و گشتاوری 966 نیوتن متری را تولید کنند. گفتنی است که با ارسال این قدرت و گشتاور به خروجی هم حداقل شتابی 3.1 ثانیه‌ای بدست می‌آید.
درآخر هم شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که می‌توان فیس لیفت تسلا مدل S را با قیمتی 71 هزار و 500 دلاری در نمایندگی های مجاز این شرکت تهیه کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/26
پیشرفت پیشرفت پیشرفت .تسلا هم دوست داشنیه هم مورد اعتماد.چقدر خوب بود ما هم میتونستیم طعم تنوع و انصاف رو بچشیم .هر روز خدا اخبار مربوط به خودرو رو دنبال میکنم پیشرفتا و تولیداتی که هم به جیب هم به شعور خریدار و مالک احترام میزاره همشونم غیر از ما میرن جهنم.کاش حداقل منم ببرن جهنم کنار کسایی باشم که هم اشتغال ایجاد میکنن هم کنارش رضایت مردمشون رو .تاوان چیو پس میدیم نمیدونم فقط منطق و احساسم میگه حق طبیعیه مردم کشورم هست تا اونام از کیفیت بهرمند بشن .میدونم ربطی خبر تسلا نداره ولی ما محدود شدیم تا سیاسیون بهرمند بشن و ما فدای تولید ملی بشیم با قیمتی گزاف..خوب حداقل بذار خودمو قول بزنم جیب یه ایرانی گردن کلفت پر میشه.........
1395/1/26
وقتی مردم یه کم متحد نیستن همین میشه
دولت هر کاری می خواد یا میتونرو انجام بده
اصلا مهم نیست وقتی کسی جنساشونو نخره
فقط کافیه 1 سال فقط فقط 1 سال همه ی مردم دست از خرید ماشین بردارن(هم تولید داخلی هایه مزخرف هم چینی هایه بی کیفیت هم ژاپنی و کره ای و ... به خاطر قیمت چند برابر قیمت اصلیشون)
خواهش می کنم نخرید
به خدا همش دسته خودمونه که این وضعیتو درست کنیم
ولی کو گوش شنوا