موضوعات داغ

احتمال عرضه یک کراس اوور کوچک و ارزان قیمت شورلت از دیار چین! وولینگ سینچن به غرب می رود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بازار شاسی‌بلندهای متوسط این روزها از رونق مناسبی برخوردار است و شرکت‌های بزرگی همچون جیپ، تویوتا و فولکس واگن در این سگمنت حضوری فعال دارند. جنرال موتورز و شورولت نیز تصمیم ندارند این سگمنت را به رقبا واگذار کنند، از این رو احتمال دارد تا محصولی از شریک چینی خود یعنی وولینگ را به بازار آمریکا عرضه کنند.

شرکت چینی وولینگ براساس سرمایه‌گذاری مشترک جنرال موتورز آمریکا و سایک موتور چین تشکیل شده است. یکی از محصولات جدید این خودرو که در بخش شاسی‌بلندهای تایپ C طبقه‌بندی می‌شود، وولینگ سینچن است که احتمال دارد با برند شورولت به بازار آمریکا عرضه شود. این خودرو رقیب فولکس واگن تائوس، جیپ کامپس و تویوتا کرولا کراس خواهد بود. با این حال ابعاد وولینگ سینچن از رقبای خود بزرگتر بوده و شبیه به تویوتا راو 4 توصیف می‌شود.

ابعاد وولینگ سینچن به ترتیب عبارتند از: طول 4.5 متر، عرض 1.8 متر و ارتفاع 1.7 متر. همچنین فاصله بین دو محور این شاسی‌بلند نیز 2.7 متر است که برای قرارگیری چهار سرنشین کافی به نظر می‌رسد. ظاهر خودرو در داخل و خارج مدرن است و طراحی بیرونی و درونی این خودرو را می‌توان همسان دانست.

وولینگ سینچن

در داخل خودرو نیز تجهیزاتی همچون سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم چندرسانه‌ای، نمایشگر 8 اینچی نشانگرها و روکش چرم سفید صندلی‌ها را خواهیم دید. همچنین قطعات داشبورد از پلاستیک نرم ساخته شده‌اند که کیفیت مناسبی دارد.

همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی این روزها، زیر کاپوت وولینگ سینچن موتور 1.5 لیتری توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 147 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. برای انتقال قدرت در این خودرو نیز از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده شده است. انتظار می‌رود این خودرو ابتدا با برند شورولت در بازار مکزیک عرضه شود و پس از موفقیت، وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد