موضوعات داغ

چکمه‌های مخصوص موتورسواری در هوای سرد زمستان از شرکت Dainese

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

حالا که کم‌کم وارد پاییز می‌شویم، دمای هوا سردتر می‌شود. در هفته‌های آینده، بسیاری از موتورسواران موتورهای خود را تا آغاز بهار به خواب زمستانی می‌فرستند. اما برخی از آن‌ها نمی‌توانند زمان زیادی را دور از موتورسیکلت‌های محبوب خود سپری کنند.

اگر می‌خواهید به موتورسواری در آب و هوای سرد ادامه دهید، یک چکمه با کیفیت بالا که پاهای شما را گرم و خشک نگه می‌دارد کاملاً ضروری است. حالا داینزه به این منظور چکمه نکسوس 2 D-WP را عرضه کرده است.

این چکمه‌ها از سیستم کنترل اعوجاج محوری این شرکت بهره می‌برند، که همزمان محافظت مناسب و آزادی حرکتی خوبی را برای مچ پا به ارمغان می‌آورد. در اطراف پاشنه‌ها و انگشت‌ها محافظ‌های بیشتری قرار دارند، در حالی که یک جفت محافظ پلی‌اورتان ترموپلاستیک از ساق پاها محافظت می‌کنند.

مواد اولیه مورد استفاده در ساختار کلی این چکمه‌ها، میکروفایبر و بافت D-Stone -شکلی از نایلون پیچیده با تراکم بالا- ساخت داینزه هستند. این چکمه‌ها دارای عایق ضدآب هستند که پوسته D-WP نام دارد و به لطف زیپی که در پشت آن‌ها قرار دارد به راحتی قابل پوشیدن و درآوردن هستند.

این چکمه‌ها در هرگونه شرایط آب و هوایی، چسبندگی خوبی را برای موتورسوار فراهم می‌کنند. نکسوس 2 D-WP فقط در دو رنگ در دسترس است، اما هر دو خیلی جذاب به نظر می‌رسند. این چکمه‌ها که سایز آن‌ها از ۳۹ تا ۴۷ است با قیمت ۳۲۰ دلار در سایت داینزه به فروش می‌رسند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد