موضوعات داغ

نسخه الکتریکی فیات دوکاتو معرفی شد، 309 کیلومتر با برق

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه الکتریکی فیات دوکاتو با نام فیات ای دوکاتو e-Ducato وارد بازار شد. این خودرو با پکیج باتری‌های 47 و 79 کیلووات ساعتی در قالب ون باری، ون مسافری و شاسی تجاری به بازار عرضه شده است. بنابر اعلام فیات، برد ای دوکاتو در مسیرهای درون‌شهری حدود 309 کیلومتر است. سفارش این خودرو از اول ماه مارس برای مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود.

فیات دوکاتو برقی با پکیج باتری 47 کیلووات ساعتی، حدود 59410 یورو خواهد بود و مشتریان برای خرید نسخه قوی‌تر با پکیج باتری‌های 79 کیلووات ساعتی بایستی مبلغ 76419 یورویی را بپردازند. هشتاد نوع پیکربندی مختلف برای فیات ای دوکاتو در نظر گرفته است که کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را برای اتومبیل خود انتخاب کند. همچنین گزینه‌های مختلفی برای قسمت بار این خودرو وجود دارد که ای دوکاتو را مناسب کاربری‌های مختلف کرده است.

فیات دوکاتو

محدوده برد ای دوکاتو با پکیج باتری 79 کیلوواتی و مطابق چرخه WLTP دقیقاً 309 کیلومتر در شهر و 238 کیلومتر در حالت ترکیبی خواهد بود. نسخه‌هایی که از باتری 47 کیلوواتی بهره می‌برند نیز برد شهری برابر با 194 کیلومتر و برد ترکیبی معادل 146 کیلومتر خواهند داشت. مطابق تحقیقات فیات، این محدوده برد برای پاسخ‌گویی به نیاز هفتاد درصد کسب‌وکارها کافی خواهد بود.

دو گزینه جذاب در فیات دوکاتو الکتریکی وجود دارد. گزینه نخست مود رانندگی لاک‌پشت است که حالتی شبیه به ذخیره انرژی در تلفن‌های همراه دارد و هنگامی که خودرو از نظر باتری در مضیقه است، کارآمد خواهد بود. مود دوم حالت بازیابی انرژی است. هنگامی که یکی از ماژول‌های انرژی از کار بیافتند، این مد به خودرو اجازه می‌دهد تا ماژول خراب را از چرخه خارج کرده و با سایر ماژول‌های انرژی به فعالیت خود ادامه دهد. تمامی نسخه‌های فیات دوکاتو برقی به همراه 5 سال ضمانت و 5 سال تعمیرات و سرویس‌های رایگان ارائه می‌شوند. همچنین فیات پکیج باتری‌های این خودرو را مدت 8 سال یا 160،000 کیلومتر برای 47 کیلووات و 10 سال یا 220،000 کیلومتر برای 79 کیلووات تضمین می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد