موضوعات داغ

نیسان از یک خودروی ون جدید به نام Townstar رونمایی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان به عنوان بخشی از استراتژی توسعه ون‌های کوچک برای بازار اروپا، امروز از مجموعه جدید خودروهای تجاری و کامپکت نیسان تاون استار رونمایی کرد. تاون استار جایگزین NV250 و e-NV200 در خط تولید می‌شود. علاوه بر این، اینتراستار و پرایم استار (که به ترتیب NV400 و NV300 نامیده می‌شدند) جای مدل‌های ساده LCV را پر می‌کنند.

با توجه به موفقیت نیسان e-NV200 که خودرویی پیشگام و پیشرو در بازار LCV الکتریکی محسوب می‌شود، نسخه کاملاً برقی نیسان تاون استار جدید که در نسخه‌های باری و مسافری ارائه می‌شود به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان بهینه سازی شده است. مدل الکتریکی با باتری 44 کیلووات ساعتی مجهز به سیستم مدیریت انرژی هوشمند و خنک کننده حرارتی باتری شده که برد آن 285 کیلومتر (در حالت همسان سازی تحت چرخه ترکیبی WLTP) است و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مدل تمام برقی همراه با فناوری‌های پیشرفته و هزینه‌های پایین، راه حلی کارآمد و پایدار را ارائه می‌دهد.

یک موتور بنزینی بروز شده پیشرفته نیز در نسخه‌های باری و مسافری در دسترس خواهد بود. پیشرانه 1.3 لیتری آن کاملاً مطابق با آخرین مقررات آلایندگی Euro 6d Full انتخاب شده است و 130 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که قدرت و کارایی برابری را ارائه می‌دهد.

نیسان تاون استار، به عنوان مهم‌ترین وسیله در خط تولید LCV نیسان در بازار اروپا، جدیدترین برنامه‌ای است که تحت برنامه تحول نیسان NEXT معرفی شده است و رشد و سودآوری پایدار را در اولویت فعالیت‌های جهانی این شرکت قرار داده است.

زمان رونمایی از تاون استارهای کاملا جدید (نسخه‌های بنزینی و EV) بعداً اعلام خواهد شد.

طراحی چشمگیر الهام گرفته از ژاپن

تاون استار جدید که بر روی پلتفرم Alliance CMF C ساخته شده است، از ابتدا با در نظر گرفتن کیفیت و عملکرد طراحی شده است. این خودرو لوگو جدیدی از نیسان را به همراه خواهد آورد که آن را به اولین مدل اروپایی تولید شده با آن لوگو تبدیل می‌کند.

نیسان تاون استار کاملا برقی و جدید ویژگی‌های زیبایی شناختی نیسان آریا را از خود منعکس می‌کند، از جمله چراغ‌های جلوی LED با ضخامت کم و سپر جلو آیرودینامیکی که الگوی پیچیده کومیکو و طراحی جدید وی-موشن را ادغام کرده است.

نیسان تاون استار

به همین ترتیب، نسخه بنزینی تاون استار جدید به لطف جلوپنجره‌ای اینترلوک خود، با ظاهری تیز و پویا خودنمایی می‌کند. پرده‌های هوایی نصب شده در قسمت جلو، جریان هوا را در اطراف سپر و چرخ‌های جلو بهینه سازی کرده و میزان کشش و مصرف سوخت را کاهش می‌دهند.

نسخه مسافری این مدل چه در جنس و طراحی بدنه صندلی و درب و چه در طراحی کنسول مدرن مرکزی و تزئینات تابلو ابزار، با فراهم نمودن امکانات راحت از مشتریان خود استقبال می‌کند.

نسخه باری تاون استار برای پاسخگویی کامل به نیازهای مشتریانی که به دنبال تنوع، راحتی و فضای باری هستند طراحی شده است.

ایمنی و ارتباطات پیشرفته

تاون استار جدید برای پشتیبانی از نیازهای مختلف حمل و نقل طراحی شده است و امکان ارائه بیش از 20 فناوری را دارد، از جمله طیف گسترده‌ای از امکانات امنیتی و ویژگی‌های پیشرفته کمک راننده مانند Trailer Sway Control.

نیسان تاون استار

ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سواران و Junction Assist1، ProPILOT Park در نسخه کاملا برقی و کروز کنترل هوشمند در نسخه بنزینی، این خودرو را در خط مقدم این دسته قرار می‌دهند. تاون استار کاملاً برقی و جدید سیستم نوآورانه کمک راننده ProPILOT را ارائه می‌دهد که به راننده کمک می‌کند تا در حین رانندگی در بزرگراه حتی در پیچ‌های تند خودرو را در یک محور نگه دارد. ویژگی‌های اتصال مانند اندروید اتو، اپل کارپلی و شارژ بی سیم تلفن همراه و همچنین دیگر خدمات اتصال از دیگر آپشن‌های ارائه شده در این خودرو است.

راه حل تجاری سازگار

با توجه به پیکربندی و تنظیمات موجود، تاون استار جدید به طور جامع طراحی شده است تا یک شریک قابل اعتماد، راحت و کارآمد برای تحرک تجاری باشد.

این وانت کامپکت جدید دارای فضای بار تا 3.9 متر مربع با پارتیشن گردان است که باعث افزایش فضای بار برای اقلام بلند قد می‌شود. این خودرو می‌تواند دو pallet Euro و 800 کیلوگرم بار را به راحتی حمل کند و تا 1500 کیلوگرم ظرفیت بکسل (بسته به پیشرانه)، با شرایط خاص هر کسب و کار را دارد.

محفظه بار دارای درب‌های کشویی بزرگ است که امکان تخلیه را فراهم می‌کند و همچنین درب‌های 60:40 عقب فرانسوی با 180 درجه باز شدن یا درب عقبی ساده (در نسخه مسافر به طور منحصر به فرد ارائه می‌شود). همچنین شامل فضای ذخیره سازی هوشمند و فضای اختصاصی برای ابزارهای اداری است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد