موضوعات داغ

مرسدس میباخ کلاس S نسخه 100 معرفی شد، تلاش دیگری برای شکست رولزرویس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خرید رولزرویس توسط بی ام و، سبب شد تا مرسدس بنز تصمیم بگیرد برند لوکس میباخ را خریداری کرده و احیا کند. نخستین محصولات میباخ تحت هدایت مرسدس، میباخ 57 و میباخ 62 بودند که اوایل قرن 21 ام وارد بازار جهانی شدند. این دو خودرو نتوانستند رقبای قدرتمندی برای محصولات رولزرویس باشند اما مرسدس همچنان تمایل دارد تا میباخ را در بازی خودروهای لوکس نگه دارد.

اکنون مرسدس میباخ GLS، نماینده مرسدس بنز در کلاس شاسی‌بلندهای فوق لوکس است و مرسدس میباخ کلاس S نسخه 100 نیز نقش خودرو فوق لوکس این برند را ایفا می‌کند. این خودرو با استفاده از موتور V12 و قدرت اعجاب‌انگیز 621 اسب‌بخار که به هر چهارچرخ ارسال می‌شود، یک سدان آلمانی لوکس و عجیب را شکل داده است. میباخ کلاس اس با تریم دو رنگ Cirrus Silver / Nautical Blue رنگ‌آمیزی شده است.

مرسدس میباخ کلاس S نسخه 100

مرسدس میباخ کلاس S نسخه 100، نمونه‌ای ویژه از میباخ اس کلاس به شمار می‌رود. برای متمایز کردن این خودرو از میباخ اس کلاس معمولی، حروف Edition 100 در قسمت‌های مختلف خودرو درج شده‌اند و رینگ‌های نسخه 100 نیز نسبت به نسخه عادی متفاوت هستند. همچنین تنها 100 دستگاه از مرسدس میباخ کلاس S نسخه 100 به تولید خواهد رسید. در حال حاضر مرسدس میباخ کلاس اس با موتور V12 قیمتی معادل 217،323 یورو دارد، پس نسخه خاص و منحصر به فرد 100 نسبت به نمونه عادی بسیار گران‌تر خواهد بود و باید منتظر اعلام رقم قیمت عجیبی برای این خودرو باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد