موضوعات داغ

رولزرویس جوان‌ترین مشتریان بین تمام برندهای بی ام و را دارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در بین تمام برندهای گروه بی ام و که شامل بی ام و، مینی و رولزرویس هستند، رولزرویس به طور متوسط جوان‌ترین خریداران را دارد. اگرچه این برند لوکس محصولات کمتری نسبت به سایر برندهای بی ام و عرضه می‌کند، اما شرکت خودروسازی موردعلاقه جوانان پولدار است.

تورستن مولر اوتووس، مدیرعامل شرکت رولزرویس، گفته است که میانگین سنی مشتریان این شرکت ۴۳ سال است. او این نکته جالب را حین صحبت درباره اسپکتر برقی جدید بیان کرد. این خریداران جوان عمدتاً در چین و ایالات‌ متحده هستند. او گفت که یکی از دلایل تولید اسپکتر به عنوان یک کوپه جلب رضایت مشتریان جوان بوده است.

در تصاویر تبلیغاتی، اسپکتر خیلی شبیه به کوپه ریس به نظر می‌رسد، اما مدیرعامل رولز رویس می‌گوید که اینطور نیست. مولر اوتووس گفته است: "این مدل پیشنهاد متفاوتی برای مشتریان ماست. این خودرو حس بسیار متفاوت و ظاهر بسیار متفاوتی خواهد داشت".

رولز رویس جزئیاتی درباره موتورهای برقی یا پک باتری‌ اسپکتر منتشر نکرده است. این مدل روی همان پلتفرم گوست و فانتوم ساخته خواهد شد. رولزرویس قصد دارد فروش اسپکتر را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ آغاز کند. قبل از آن، این شرکت قصد دارد اسپکتر را برای مسافت ۲.۵ میلیون کیلومتری آزمایش کند که بیش از سایر محصولات این شرکت است.

رولزرویس قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ به یک برند تمام برقی تبدیل شود. این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۳ یک مدل برقی در خط تولیدش خواهد داشت و تا پایان دهه تمام خط تولیدش را برقی خواهد کرد. بنا بر گفته تحلیلگران صنعت خودرو، ممکن است یک کراس‌اوور برقی ساخته شده روی همین پلتفرم در سال ۲۰۲۴ به خط تولید رولزرویس اضافه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد