موضوعات داغ

آفرود با تویوتا لندکروز 6 چرخ!

عکس مطلب اول
از زمانی که شرکت خودروسازی مرسدس بنز دست به معرفی پیکاپ G63 AMG با شش چرخ محرک زد، هر شرکتی به نوبه خود سعی بر تولید خودرویی افسانه‌ای شش چرخه اینچنینی داشته است. اول از همه شاهد معرفی خودرویی تحت عنوان فلای هانتسمن توسط شرکت تیونینگ کان دیزاین بودیم که پروژه خود را بر روی یک دستگاه لندروور دیسکاوری پیاده کرده بود. پس از آن هم شرکت خودروسازی تویوتا یک طرح تقریبا مفهومی ارائه کرد و دیگر خبری از آن نشد، تا اینکه یکی دو روز پیش باز دوباره شرکت خودروسازی تویوتا با یک دستگاه تویوتا لندکروزر قدیمی سر و کله‌اش پیدا شد، تویوتا لندکروزری که حالا زیر تیغ تویوتا تبدیل به یک خودروی شش چرخ محرک شده است.
این جور خودروهای قدیمی بی‌میلی خود نسبت به مرگ را سالهاست که نشان داده‌اند، به همین دلیل تویوتا برای اجرای چنین پروژه‌ای ترجیح داده اول از این دسته از خودروهای قدیمی استفاده کند. از طرفی دیگر هم می‌توان این پروژه را به دید یک تشکر برای تویوتا لندکروزرهای قدیمی نگاه کرد که واقعا نقش بسزایی در بزرگ و معتبر کردن نام تویوتا داشته‌اند و از این رو شرکت سازنده نسخه‌ای ویژه از آن را به پاس قدردانی ساخته است.
به هرحال در این خودروی قدیمی، شاهد 6 چرخ محرک هستیم که برخلاف مرسدس بنز آلمانی، خاصیت کاربردی خود را حفظ کرده و تنها چهار چرخ عقبی خودرو می‌توانند به تنهایی حدود 3.3 تن بار را تحمل کنند. نیروی مورد نیاز این شش چرخ هم توسط پیشرانه‌ای بسیار قدرتمند 4 لیتری 6 سیلندر V شکل بنزینی تامین می‌شود که می تواند قدرتی بیش از 398 اسب بخار و گشتاوری بیش از 490 نیوتن متر را تولید کند. البته اشاره شده که امکان نصب شدن موتور 4.5 لیتری توربوشارژ دیزلی نیز وجود دارد.
در ادامه می‌توانید عملکرد کلی این خودرو را در قالب یک ویدیو تبلیغاتی مشاهده کنید.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/29
با عرض سلام
دوستان یه خبر از کرمان
به زودی رو نمایی از یک فیس لیفت فوق حرفه ای از تویوتا fj45 به صورت اجرا شده توسط آقای حسین وفایی کارشناس طراحی خودرو از دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا
جهت اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به پیج اینستاگرام زیر مراجعه فرمایید.
fj45_redesign
1395/1/29
اتفاقا این ماشین قدیمی نیست.اسم این مدل لندکروز سری 70 هست که بیش از 30 ساله به همین شکل و فرم داره تولید میشه و ظاهر خودرو مثل ماشین های قدیمیه و فقط چراغ های جلو و جلوپنجره و سپر دوباره طراحی شده ولی باطنش کاملا فرق کرده و به روز شده.شاسی و تعلیق و موتور و طراحی داخلی کاملا جدیده.این ماشین مخصوص بازار استرالیا،کشورهای حوضه خلیج فارس،کشورهای آفریقایی و خود ژاپن هست.
1395/1/29
دستگاه كپي هاي مزخرف
1395/1/29
من خودم یک تویوتا 3f داشتم ساری تا سنگده ره یه ربعه می رفتم!!
1395/1/30
خخخخ دوست عزیز این راهو اگه لامبورگینی هم داشته باشی بازم 1 ساعت راه با اون سربالایی ها
1395/1/29
حال چطور دانلود کنیم
1397/9/1
ماشین مدل 2016 هستش نویسنده گرامی
در ضمن تویوتا دست به تولید ابن خودرو نزده و توسط یه کارخونه استرالیایی تیون شده الان هم تو دبی می باشد !
در ضمن این ماشین به قول شما قدیمی غول شماره یک افروده ...
1397/9/1
ماشین مدل 2016 هستش نویسنده گرامی
در ضمن تویوتا دست به تولید ابن خودرو نزده و توسط یه کارخونه استرالیایی تیون شده الان هم تو دبی می باشد !
در ضمن این ماشین به قول شما قدیمی غول شماره یک افروده ...